Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var dyrt :o Synes Victorias secret er litt på kanten jeg. :oops:

Skrevet

Ikke noe for meg nei... De hadde en (1) bh i F og det er enda for smått til meg... :roll:

BRAVISSIMO er stedet! :klappe:

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er liksom bh'er for jenter med SMÅ pupper dah :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

men jenter med små pupper kan jo nesten kjøpe BH,er overalt da :-)

Skrevet
Det er liksom bh'er for jenter med SMÅ pupper dah :roll:

Åh... unnskyld så mye... :bukke: men dere kan jo bare gå på Hennes og kjøpe femten stykker for en femitilapp pr del, heldiggrisene... :kul:

Gjest Anonymous
Skrevet

:ler: herregud så sure dere er!

Jeg handler på maxcleavage fordi de har kjempebra bh'er med "fyll", dette er andre saker enn det de har på hm. Selv om jeg har små pupper er det vel ikke sikkert jeg vil ta til takke med billig-behåer fra hm?

Skrevet
:ler: herregud så sure dere er!

Jeg handler på maxcleavage fordi de har kjempebra bh'er med "fyll", dette er andre saker enn det de har på hm. Selv om jeg har små pupper er det vel ikke sikkert jeg vil ta til takke med billig-behåer fra hm?

:o Sur???

Jeg syns du er heldig som KAN kjøpe bikini på H&M om du vil jeg..

Det var da ikke meninga å ødelegge, men det må da være lov å tipse om et sted du kan få bikinier til oss med frontal-tyngde også...? :klø:

Gjest Anonymous
Skrevet

:o Sur???

Jeg syns du er heldig som KAN kjøpe bikini på H&M om du vil jeg..

Det var da ikke meninga å ødelegge, men det må da være lov å tipse om et sted du kan få bikinier til oss med frontal-tyngde også...? :klø:

Ikke sur jeg :-)

Er grønn av misunnelse jeg for de som kan kjøpe Bher både her og der, mens vi bare kan gå der :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...