AnonymBruker Skrevet 6. november 2012 #1 Skrevet 6. november 2012 Jeg og samboeren har vært sammen i rundt 4,5 år, og vi har det jo bra sammen. Problemet er at i det siste har jeg fått mindre følelser for han. Jeg har de siste par ukene gått og tenkt på dette konstant, og i går fortalte jeg det, da han merket at jeg var så stille og lei meg. Han ble selvfølgelig lei seg, og spurte om jeg hadde lyst til å slå opp. Jeg sa nei, for jeg vil jo ikke det nå. Og han fortalte at han har mer følelser for meg nå, enn han noen gang har hatt, og at han ser for seg resten av livet sitt med meg, og at han er kjempe redd for å miste meg. Men jeg er redd for at jeg skal få enda mindre følelser for han. Og siden han ble så lei seg i går, kommer jeg ikke til å klare å gjøre det slutt, hvis det skulle skje at jeg mister følelsene helt. Hvis alder spiller noe rolle, så er han 23 og jeg 21, så vi er begge unge enda. Jeg føler meg slem som sa det, og angret med en gang etterpå. Jeg vet nå at jeg skulle holdt det for meg selv. Og nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Er det noe jeg kan gjøre? Anonym poster: 68b511088de419c50ffbffb62bf68424
Miren Skrevet 6. november 2012 #2 Skrevet 6. november 2012 Gi det litt tid på seg, og si kanskje at du vil ha litt tid på å finne ut av ting. Snakk med ham, tenk på minnene dere har sammen, vil du slipp på alt? Jeg har hatt mange oppturer og nedturer i forholdet mitt. Om jeg setter ultimatumet, skal jeg gå fra han? Så hjelper det alltid å tenke på minnene, vil man ha flere, eller skal man gi fra seg alt som har vært. Jeg kommer vertfall alltid frem til det samme svaret, jeg vil ha flere!
AnonymBruker Skrevet 6. november 2012 #3 Skrevet 6. november 2012 Det er kanskje det beste, å gi det litt tid. Jeg vil jo gjerne ha følelsene tilbake, men det kan jo også gå andre veien. Anonym poster: 68b511088de419c50ffbffb62bf68424
AnonymBruker Skrevet 6. november 2012 #4 Skrevet 6. november 2012 Er det noe spesielt som har fått deg til å kjølne da? Noen andre du er opptatt av? Anonym poster: b67dc67882ad34625f4a513a854528b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå