Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja-ja, så har jeg fått "ikke bestått" for andre gang på kvalifiseringsprøven til eksamen. Noe som betyr at jeg ikke får lov å delta på eksamen i år og må vente til neste år og ta det opp igjen da. Det er jeg virkelig ikke motivert for og nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre. Jeg syns jo selv at jeg gjorde en innsats, men så er det jo resultatene som teller. Så da blir det nok å droppe av studiet for min del.. Vet ikke helt hvorfor jeg skriver dette.. Er vel bare så lei akkurat nå.. Kommer til å overraske og skuffe en del av mine nærmeste tenker jeg. Noen der ute som har opplevd noe lignende? Har dere i så fall tatt opp eksamen et år senere?

Anonym poster: f31012632fd33110fb8f346e49c66187

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja-ja, så har jeg fått "ikke bestått" for andre gang på kvalifiseringsprøven til eksamen. Noe som betyr at jeg ikke får lov å delta på eksamen i år og må vente til neste år og ta det opp igjen da. Det er jeg virkelig ikke motivert for og nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre. Jeg syns jo selv at jeg gjorde en innsats, men så er det jo resultatene som teller. Så da blir det nok å droppe av studiet for min del.. Vet ikke helt hvorfor jeg skriver dette.. Er vel bare så lei akkurat nå.. Kommer til å overraske og skuffe en del av mine nærmeste tenker jeg. Noen der ute som har opplevd noe lignende? Har dere i så fall tatt opp eksamen et år senere?

Anonym poster: f31012632fd33110fb8f346e49c66187

Hei! Fatt mot. Jeg har fått innvilget et 4. eksamensforsøk på eksamen pga legeattest. Jeg sa rett og slett at jeg slet med sterk eksamensangst(noe jeg da gjorde) og fikk legen til å anbefale at jeg fikk et 4. forsøk. Kan dette være et alternativ? Lureste er i tilfelle at du fikser dette ganske kjapt. De aller fleste skoler har anledning til å innvilge ytterligere forsøk, men sjekk dette opp med din skole NÅ.

Skrevet

Hva studerer du?

Anonym poster: 60a8a26fd948c12d6dbf67a56fa74c48

Skrevet

Økonomi

Er det flere som har gjort dette med sykmelding? Hvordan skal jeg gå frem videre nå? Føler jeg ble så blank og bare sitter her..

Ts

Anonym poster: 0dce8e38396a4aaca1fc116f83bd115b

Skrevet (endret)

Økonomi

Er det flere som har gjort dette med sykmelding? Hvordan skal jeg gå frem videre nå? Føler jeg ble så blank og bare sitter her..

Ts

Anonym poster: 0dce8e38396a4aaca1fc116f83bd115b

Men ta tak da, du kommer ingen vei hvis du ikke prøver. Kontakt skolen og hør om man kan søke om flere forsøk. Hvis ja, bestill deg en hastetime hos legen. Så får du enten si du har vært dårlig en periode eller at du har hatt eksamensangst slik at du får en attest å sende med en eventuell søknad. Alternativ 2 er at du tar den neste år.

Endret av Tjukk Norris

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...