Suzy Skrevet 3. mars 2004 #21 Del Skrevet 3. mars 2004 Hadde tatt Form creme - eller eik... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 3. mars 2004 #22 Del Skrevet 3. mars 2004 Helt klart Lindø creme.. en klassisk stil som du ikke går lei av etter kort tid, pluss at du står mye friere i forholdt til tresorter andre steder i leiligheten. I tillegg står du mye friere i forhold til valg av fliser og farger på veggene. Vi bygger hus nå og har valgt Ikeas Faktum med Ädel krem dører. (takhøye skap) Det er ikke så ulikt Lindø creme faktisk.. Tro meg, om en fire-fem år kommer du ikke til å synes hverken kjøkkenet i bjørk eller eik er noe særlig, trendene skifter fryktelig fort.. Lykke til med ny leilighet uansett.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cawarra Skrevet 3. mars 2004 #23 Del Skrevet 3. mars 2004 Av disse ville jeg valgt eikekjøkkenet. Jeg synes det blir helt kræsj med bjørkekjøkken mot eikeparkett og creme- eller gråfarget kjøkken mot lyse vegger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjøkkenvelgeren Skrevet 3. mars 2004 #24 Del Skrevet 3. mars 2004 Går det an å velge Torø i bjørk? Jeg ville enten valgt bjørk (men likte ikke Form) eller Torø Hvit. Torø finnes ikke i bjørk, men innredningen Primula er kanskje noe i likhet med det du tenker på? Vi har bjørkekjøkken (HTH) og eikeparkett og det går veldig fint sammen. Hva slags møbler har dere ellers da? Jeg synes nemlig det er fint med bjørkekjøkken, men har ikke lyst på bjørk i møblene forøvrig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tenker Skrevet 3. mars 2004 #25 Del Skrevet 3. mars 2004 Lindø creme... uten børstet stål- innslagene. Jeg er så lei slike kjøkken i super- minimalistisk stil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 3. mars 2004 #26 Del Skrevet 3. mars 2004 Linde Creme: http://www.marbodal.no/zoom/LindoCreme.asp Denne ville jeg valgt Enig. Tre er kjedeleg og kvitt kan bli for sterilt. Denne typen er og litt heimekosleg og romantisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlleyCat Skrevet 3. mars 2004 #27 Del Skrevet 3. mars 2004 Form eik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 3. mars 2004 #28 Del Skrevet 3. mars 2004 Hva slags møbler har dere ellers da? Jeg synes nemlig det er fint med bjørkekjøkken, men har ikke lyst på bjørk i møblene forøvrig. Vi har møbler i bjørk/lønn, sort og glass. Mørkegrå moderne sofa. Eggeskallhvite vegger. Så vi har litt kontrast. Det går veldig fint sammen synes vi. Har også åpen kjøkkenløsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2004 #29 Del Skrevet 3. mars 2004 Jeg ville valgt form Hvit.....Det er så utrolig mange som har bjørk........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 3. mars 2004 #30 Del Skrevet 3. mars 2004 Eik. Det vil jeg ha neste gang. Ellers er vi veldig fornøyde med vårt hvite kjøkken med kirsebær innslag og lyse vegger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjøkkenvelgeren Skrevet 4. mars 2004 #31 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg tviler egentlig litt på at vi kommer til å gå for bjørk ettersom vi skal ha eikeparkett, så da blir det nok heller en av de fem andre typene. Akkurat nå for tiden er det jo veldig i skuddet med møbler i oljet eik, så eikeinnredning er sikkert også ganske trendy. At mange av kjøkkenprodusentene har lansert stramme eikeinnredninger som nyheter tyder også på dette, for tidligere fantes det vel stort sett bare klassiske, "middelaldrende" kjøkkeninnredninger i eik med mye snirklete utskjæringer o.l. Jeg er bare så usikker på om eik er et tidløst valg, eller om vi heller bør satse på et tryggere, hvitt alternativ. Dette er jammen vanskelig, så jeg blir glad for alle innspill! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 4. mars 2004 #32 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg har noe som ligner veldig form hvit. Nettopp pusset opp og det blei driitstilig med sort benkeplate mørke stålhåndtak og hvite fliser. I tillegg har jeg sorte fliser på gulvet i samme stil som benkeplata. Det blei ikke kaldt selv om jeg har lysegrå vegger. Og de som mener at det er venskelig å holde hvitt rent tar feil..vasket mer på den gamle eikeinnredninga min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 4. mars 2004 #33 Del Skrevet 4. mars 2004 Ingen tvil' date= det må bli Lindø Creme eller Varmgrå. Tre synes jeg ser fælt ut og hvitt er kjedelig. Veldig enig. Begge disse var lekre, spesielt Lindø Creme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 5. mars 2004 #34 Del Skrevet 5. mars 2004 Creme eller varmgrå. Jeg er så lei bjørk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 5. mars 2004 #35 Del Skrevet 5. mars 2004 Form Eik helt klart. Jeg synes hvitt er kjedelig og sykehusaktig, den creme var litt bondsk/bestemoraktig. Bjørk er litt for lys og platt akkurat i den innredningen, tror også det kan bli uheldig med eikeparkett. Jeg synes den eikefinishen på kjøkkenet var veldig fin. Du kan jo gjøre den "din" ved å velge knotter, benkeplate, bakfliser etc som matcher din stil. Jeg syntes grå var litt tøfft også da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. mars 2004 #36 Del Skrevet 5. mars 2004 Jeg ville valgt eik eller creme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 6. mars 2004 #37 Del Skrevet 6. mars 2004 Jeg ville valgt Lindø Creme med benkeplate i eik for å matche gulvet. Eikekjøkkenet var veldig fint, men tye tre som en "inn" forandrer seg med jevne mellomrom. Lyse/kremfargede kjøkken holder seg! (Og dessuten kan man bli innmari LEI av kjøkken i tre... Snakker av erfaring :-) ) Lykke til med valget! Det viktigste er jo at du blir fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 6. mars 2004 #38 Del Skrevet 6. mars 2004 Lindø Creme - definitivt! Koselig og trivelig, samtidig som det var lyst og lekkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ann christin Skrevet 6. april 2004 #39 Del Skrevet 6. april 2004 creme!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 6. april 2004 #40 Del Skrevet 6. april 2004 Lindø Creme .......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå