lillesmule Skrevet 6. november 2012 #1 Del Skrevet 6. november 2012 Tenkte jeg skulle lage en tråd om denne dama, da jeg er veldig nysjerrig på hva folk mener om henne? Jeg har fulgt henne i over tre år, siden hun gikk gravid med Tina Odine, og har alltid vært stor fan av henne og skrivemåten hennes. For min del så har mange av disse "tankeinnleggene" hennes, som har vært dønn ærlige, vært det for meg, men det jo selvsagt varierende hva man liker og lese om.. Men for meg har dama vært et forbilde gjennom de siste årene, og det er vanskelig for meg å ikke engasjere meg når jeg nå ser bloggens utvikling. En av de tingene som har sjenert meg mest har vært det voldsomme livsstilsomslaget hennes i der siste, hun poster ut vekt, fettprosent,og skriver om at hun ikke kan spise før hun drar på photoshoot ( http://anettemarie.no/trening-og-livsstil/2012/11/01/lykkelig-morgen/ ). Dette i seg selv oppfatter i allefall jeg som mye mer ekstremt enn alt fotballfrue noen gang har skrevet om, og jeg tror at den eneste grunnen til at disse to behandles så forskjellig er at anettemarie i utgangspunktet ikke er en treningsblogger, i tillegg til at hun ikke ser ut som fotballfrue... Om fotballfrue hadde skrevet om fettprosenten sin og at hun ikke spiste før shoot, ville folk gått amok, og kalt henne et dårlig forbilde..men nok om fotballfrue, det er ikke det som er poenget mitt her.. Lurer bare på om det er fler enn meg som har reagert på bloggen til anettemarie den siste tiden, og hva syns dere...? Mulig det er jeg som overreagerer, men jeg føler ikke lenger at hun er et sunt forbilde. Interessert i å høre andres meninger om dette:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 6. november 2012 #2 Del Skrevet 6. november 2012 Den der var temmelig iskyldig, helt uten at jeg aner hvem damen er eller hva hun står for. At man som et engangstilfelle ikke spiser frokost fordi man skal stå nesten naken foran masse folk og ikke vil føle seg oppblåst, ser jeg ingenting galt med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strwberry Skrevet 6. november 2012 #3 Del Skrevet 6. november 2012 Har ikke lest bloggen siden hun flyttet inn med kjæresten (?), men fyttikatta; hun ser bra ut altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AryaUnderfoot Skrevet 6. november 2012 #4 Del Skrevet 6. november 2012 Syns hun er veldig opp og ned med disse "kurene" sine, så jeg syns egentlig ikke det gjør så mye. Hun prøver liksom noe nytt hver uke, så noe long-term-effect tviler jeg på at det har. Ellers så syns jeg hun er søt og positiv, tusen baller i lufta med varierende utfall men hun er forfriskende ærlig syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julielis Skrevet 9. november 2012 #5 Del Skrevet 9. november 2012 Jeg har også fulgt henne siden hun var gravid og meningen min om henne varierer. Hun virker veldig jordnær og ærlig, samtidig som hun er litt wannabe føler jeg da. Men det er min mening. Uskyldig blogg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 9. november 2012 #6 Del Skrevet 9. november 2012 Jeg synes det er mer forstyrrende at hun skriver at hun var hos gynekologen og fikk fjernet en cyste fra eggstokkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 9. november 2012 #7 Del Skrevet 9. november 2012 Hvorfor det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå