Gjest O___o Skrevet 6. november 2012 #1 Skrevet 6. november 2012 Hva ønsker du deg til jul? ( Krig og fred, friske lunger, barn og et bedre liv kan man ønske seg andre steder enn her ) 3
Gjest O___o Skrevet 6. november 2012 #4 Skrevet 6. november 2012 Oppnåelige ting, eller ikke? Kan vel være både og Prøver å komme på noen gode idéer om hva jeg skal kjøpe i julegaver.
Eliza Doalot Skrevet 6. november 2012 #5 Skrevet 6. november 2012 Jeg ønsker meg skinnvotter, pynt til meg selv (dvs skjerf, smykker osv), pledd og puter til sofaen, champagneglass, støvsuger til å henge på veggen, brødrister og bøker.
makkapakka Skrevet 6. november 2012 #7 Skrevet 6. november 2012 nye slalomski ny laptop ny mobil klær
frka7x Skrevet 6. november 2012 #8 Skrevet 6. november 2012 Vinterjakke, sko, smykker, skjerf/lue/votter, telefon, klær og undertøy, toalettmapper fra lulu's, veske, lommebok/clutch, sminke
AnonymBruker Skrevet 6. november 2012 #9 Skrevet 6. november 2012 1. iPad 2. Statoil kopp (Merker at jeg begynner å bli voksen gitt..) 3. Marc By Marc Jacobs veske 4. Givenchy genser 5. Duftlys Anonym poster: 3c2a6337d3abb23445d9564b297b9560
AnonymBruker Skrevet 6. november 2012 #10 Skrevet 6. november 2012 Bil står øverst på ønskelista. Så følger vedovn. Montanahyller Sofa En god, lang og varm vinterjakke. Ullgenser. Seng. Garn Ullundertøy Anonym poster: 998ac903380f28fe0a38efba56d15477
AnonymBruker Skrevet 6. november 2012 #11 Skrevet 6. november 2012 Skinnhansker Skjerf/sjal Klokke Anonym poster: 6e3169bdc4899c5d4a2ca6909d168250
Fantomina Skrevet 7. november 2012 #13 Skrevet 7. november 2012 Siden jeg er skikkelig materialistisk limer jeg inn lista mi fra den andre tråden, spekket med materialistiske ønsker: Løpesko – både innendørs og utendørs Øretelefoner som holder seg i ørene når jeg jogger Treningsoverdel (fine farger/og eller med fint mønster) Treningstights til rett over knærne Fint ullundertøy Ullundertrøyer Fin sportslue Gavekort på Oasis Kort, fin morgenkåpe i mykt stoff Sports-BH Lue med kabelstrikk Kari Traa ull-capri (kortbukse) Høst-/Vinterkjole Pene truser Ansiktsskrubb for tørr hud Katt Kenzo-genser Fin maneki-neko Røros-pledd Termokopp Lille My-kakeboks Mymlen-mugge Mariskål i klare, knæsje farger Alvar Aalto-skåler og vaser (i blålige farger eller gjennomsiktig) Generelt fine ting fra Iittala Mummikopp – årets julekopp og 50-årskoppen Klokke til å ha på nattbordet – knallfaget eller litt retro, med visere Matboks – vann- og lufttett og passelig stor Hvit Gloria-lysestake Tove Jansson – samlede tegneserier bind 3 og 4 på norsk Bøkene om Mummitrollet Strikkebøker og -hefter
Ruby Pumps Skrevet 7. november 2012 #14 Skrevet 7. november 2012 Føner, Guerlain pudderperler, Laura Mercier silk creme foundation, synes der har mye fint på Kremmerhuset så ett eller annet pynt derfra, parafinlykt, deler til Wik og Walsøe servise, brettspill
Paprica Skrevet 7. november 2012 #15 Skrevet 7. november 2012 (jukse)pelspledd, vanter, lue, skjerf, duftlys, litt store/kraftige stettglass, pizzabrett, små skåler, gulvteppe, lampe, parfyme, pysj, pent bestikk, bøker, likør, magasinholder, veggklokke, skjermbrett, kosmetikk, kunsthåndverk, vekkerklokke, dusjolje, hårkur, fotoalbum, spisestueduk, tøfler, konfekt, kokebøker, skibukse,regnkåpe
Andreas8 Skrevet 7. november 2012 #16 Skrevet 7. november 2012 (endret) Et julekort... Endret 7. november 2012 av Andreas8 1
Soleklart Skrevet 7. november 2012 #17 Skrevet 7. november 2012 Hårførner Krølltang Tåskiller Miniderm (krem) Rødvin. Helst nyheter som må smakes på. Sortimentskap Garn Negllakk, svart og blank Neglfil Symaskin Valerina Forte (avslappende tabletter) Klesrulle Spotify
Gjest O___o Skrevet 7. november 2012 #18 Skrevet 7. november 2012 Noen som har tips til hva man kan kjøpe til en kvinne på 30, en mann på 30 og en kvinne på 25? Som har alt x 2
floony Skrevet 8. november 2012 #19 Skrevet 8. november 2012 - iPad - GHD rettetang - Sofa (to tosetere) - Vidvinkel objektiv - Fjernkontroll til speilrefleksen - Photoshop CS6
Mafalda Skrevet 8. november 2012 #20 Skrevet 8. november 2012 Noen som har tips til hva man kan kjøpe til en kvinne på 30, en mann på 30 og en kvinne på 25? Som har alt x 2 Vin, vin og vin? Hvis de har alt og ikke ønsker seg noe spesielt, så tenker jeg at det er greit med gaver som blir borte. Type vin, cava, julekaffe + håndlaget konfekt, en god balsamico- eller (til jenter, da) body butter, badestæsj, eller andre ting som blir brukt opp og ikke står og samler støv. Litt avhengig av person, selvsagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå