AnonymBruker Skrevet 6. november 2012 #1 Skrevet 6. november 2012 Jeg har falt for en 8 år eldre mann, som på alle måter er utrolig sjarmerede, snill og omtenksom. Problemet er kommunikasjonen! Jeg er sjenert og tilbakeholden, og jeg vet ikke helt hvor jeg har han, altså om han er interessert eller ei. Han tar ofte initiativ til samtaler, og hjelper meg med mye, også ting jeg sier at jeg klarer selv - han insisterer likevel. Jeg har prøvd å hinte frempå om at jeg er interessert, men får ikke noen tydelige signaler tilbake. Kompisene hans spøker med at vi burde finne tonen, men jeg vet ikke hva han selv tenker. Aner ikke hvor stor erfaring han har med damer fra før heller, men per i dag bruker han all sin fritid sammen med kompisene. Problemet er at dette er en mann jeg uansett må forholde meg til fremover, og jeg tør derfor ikke å si rett ut at jeg er interessert, i fall han ikke skulle være det. Jeg har heller aldri hatt et ordentlig forhold før. Det har vært noen jeg har flørtet med, men det har aldri utviklet seg til noe mer. Dette er første gangen jeg har følt at jeg har truffet noen som jeg virkelig passer godt sammen med, og som jeg kan se for meg en fremtid med. Hva i alle dager skal en sjenert, men utrolig betatt jente gjør for å få drømmemannen på kroken?? Anonym poster: 2d08bc3e57f1858c54e9bd75a4daa62d
Steinar40 Skrevet 6. november 2012 #2 Skrevet 6. november 2012 Ta det med ro og se åssen det hele utvikler seg. Aldri smart å gå for fort fram uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå