Gå til innhold

Hva vil han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Årsaken til at jeg er litt deppa i dag er, ikke sjokkerende, pga av en gutt. Har vært uheldig i kjærligheten tidligere, og selvtilliten blir ikke noe bedre av det. Har ikke mange her jeg studerer (annen by enn her jeg ble født), pga. mye bytting av studier ol, men det skal jeg ikke gå i detalj i her. I høst ble jeg bedre kjent med 3 trivelige gutter gjennom en studentorganisasjon. Fikk ganske tidlig et godt øye til en av disse guttene, og fikk etter hvert inntrykk av at han kanskje var nyssgjerrig på meg og. Denne gutten er ett år yngre enn meg, og er i grunnen ikke veldig moden (rart med det, men jeg har en tildens til å falle for denne type gutter, da jeg som regel synes disse er litt mer laidback og får meg til å le). Uansett, vi har de siste månedene gjort mye sammen, oftes sammen med andre, men også av og til bare jeg og han, og vi har hele tiden hatt en flørtete tone, uten at det har skjedd mer. I helgen var vi på hyttetur, og jeg og denne gutten flørtet nok litt ekstra hele helgen. Både fredag og lørdags kveld satt jeg og han våken et par timer lengere enn de andre, og lå i armkroken og koste osv. Fredag skjedde det ingenting, selv om det var tydelig at begge ville. Det var flere soverom på hytta med dobbelsenger på hvert, og jeg og han delte. Lørdag derimot begynte vi å kysse når vi hadde lagt oss, men jeg stoppet det fra å skje noe mer ettersom jeg har dårlig erfaring med sex og alkohol, i tillegg til at det sjeldent har gått bra når jeg har hatt sex med en gutt med en gang muligheten kom. Vi byttet på å runke han, og fingre meg.. Han hadde drukket og brukte ganske lang tid på å komme, noe jeg trur han tok litt til seg (som igjen ikke gjorde det noe lettere). Dagen etter var det kjempe kleint, da vi måtte late som ingenting ovenfor de andre. Desverre har det vært like kleint etter vi kom hjem.. Den flørtete tonen er liksom ikke der lengre. Vet ikke om det er fordi han ikke vil mer likevel, eller om han er like usikker på meg som jeg er på han. Må vel og nevne at jeg -trur- han har vært med veldig få jenter, hvis noen i det hele tatt, og har vel hele tiden hatt ett inntrykk av at han er usikker på jenter og slikt, selv om vi har hatt et godt forhold frem til nå. I dag når jeg møtte han på skolen og ved en tilfeldighet på butikken senere på dagen, virket det som om han hadde det travelt med å komme seg bort. Vet ikke hvordan jeg skal tolke disse tegnene. Hva skal jeg gjøre og si? Vi har ikke nevnt noe om det som skjedde på hytta etter vi kom hjem, og jeg føler hele situasjonen er litt teit. På toppen av det hele har vi begge verv i denne studentorganisasjonen, så vi blir å møtes uansett. Og han er en herlig fyr, og en av mine eneste venner her, så jeg vil ikke at vi ikke skal kunne være venner eller omgås. Vanskelig dette... Hva synes dere jeg burde gjøre? Snakke med han? Gi det opp?

Anonym poster: 6c974ee949fbc871ad0eae5b3c922af6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakke med han! Det kan godt hende at han er usikker på jenter, at han ble usikker av at han ikke kom så fort, at han ikke er interessert, at han skal reise til afghanistan neste uke og ikke vil bli involvert med noen. Den eneste måten du kan finne det ut er å snakke med han. Ikke gi opp i hvert fall! :)

Anonym poster: ded6292b6dd860f48423cbc1f4931641

• Liker 3
Skrevet

TS her. Må vel snakke med han ja... Men aner ikke hva jeg skal si? Noen forslag? Vil ikke være påtrengende. Bør jeg gi han noen dager først?

Anonym poster: 6c974ee949fbc871ad0eae5b3c922af6

Skrevet

Bare send han en melding hvor du sier : Du det ble litt kleint på søndag, men jeg håper dette ikke ødela den gode tonen vi hadde før?

Skrevet

Utrolig mye kan løses ved at folk snakker sammen. Så ta mot til deg og ta opp situasjonen din med han, så vil du i alle fall få avklart situasjonen.

Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...