Gå til innhold

Golden shower

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har en kjæreste som har luftet dette med å urinere på meg i en seksuell setting. Er det noen som har erfaring med dette, eller tanker rundt det? Ville du gjort det?

Anonym poster: 60d13e8824081f02b89432c1b7fc38d5

Videoannonse
Annonse
Gjest sardintroll
Skrevet

Personlig ville jeg ha bedt ham å fortsette å bruke toalettet, men det er en smaksak. :)

• Liker 2
Skrevet

I dusjen kunne jeg gått med på det.. tror jeg.. Har ingen erfaring med det, og klarer ikke helt se for meg at han spør heller! Men det er jo mange som liker dette :)

Anonym poster: 82d501718a18f106efbbfa3ca3595839

Skrevet

Ja, dusjen er jo et noe rensligere alternativ. Jeg har aldri vært borti det før, visste ikke at det var så utbredt. Men har ikke i utgangspunktet noe problemer med det, jeg er ganske åpen for eksperimentering. Lurer bare litt på hvordan det hele foregår dersom det skal skje i en seng f eks. Tørkes det da opp før man har sex, eller er liksom poenget at man skal... rulle i det?

Skrevet

Ja, dusjen er jo et noe rensligere alternativ. Jeg har aldri vært borti det før, visste ikke at det var så utbredt. Men har ikke i utgangspunktet noe problemer med det, jeg er ganske åpen for eksperimentering. Lurer bare litt på hvordan det hele foregår dersom det skal skje i en seng f eks. Tørkes det da opp før man har sex, eller er liksom poenget at man skal... rulle i det?

vil tro at man da er smarte nok til å gå til innkjøp av et latexlaken eller noe i den duren ;) tenk på all vaskingen hvis ikke? jeg vet i hvertfall at det hadde vært uaktuelet å legge seg i en tissevåt seng på kveldstid etter sex :fnise:

å bli tisset på er ikke helt min greie... hehe :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er litt for ekstremt for min smak, men.. :fnise: Ville IKKE ha gjort i det i sengen i så fall, men i dusjen. Hvis det frister deg, hvorfor ikke.

Anonym poster: 6d813ada424b5ccc12fbc91c3e36e387

• Liker 1
Skrevet

Få komme med et innspill fra en som faktisk praktiserer dette innimellom, da :)

Personlig har jeg interesse av å gi - jeg mottar, punktum. Kunne nok gitt hvis en kvinne ønsket det, men tanken gir meg ingenting. For meg er det også utelukkende i dusjen dette praktiseres, ganske enkelt fordi det ikke er så sexy lenger med piss overalt etter at man har kommet og opphisselsen har dalt.

Gjest Gunfreak
Skrevet

Teknisk sett er jo Urin mindre farlig sånn medisinsk sett enn sæd,

Men man kommer jo ikke vekk fra at det er "avfall fra kroppen" Så det er jo litt ekelt.

Gjest Wanderlust
Skrevet

Jeg har litt vansker med å forstå akkurat denne fetisjen, men regner vel med at det har å gjøre med at noen liker å føle seg nedverdighet i en seksuell sammenheng. Det kan jeg være med på, men akkurat å bli tisset på eller å skulle tisse på noen andre? Nei, det blir for urenslig og rett og slett ekkelt i mine øyne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...