Gå til innhold

Han er venn med eksen sin..

Anbefalte innlegg

Gjest Prinsesse1
Skrevet

Han jeg "holder" på med er venn med eksen sin på facebook. Eksen sin + hele familien. Jeg har spørt hva grunnen til det er (for etter min mening gjør det bare et brudd verre når man fortsetter som venner på facebook etter endt forhold.) og svaret jeg har fått da er at de ikke har noe uoppgjort mellom seg, og at han hadde hilst på hun hvis han møtte hun på byen/gata.

Han har kalt meg for navnet hennes, og nå er det skikkelig dårlig stemning.

Jeg vet ikke hva jeg skal tenke eller tro.

Er han ferdig med hun, eller er det noe som fremdeles er der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er fremdeles et menneske, med kvaliteter man ikke finner i andre. Selv om det ikke lenger er noe kjærlighet dem imellom, kan de vel være venner fordetom? Og selv om de er venner på facebook, betyr ikke det noen ting. Har ikke du noen venner du sjelden snakker med i lista di?

Anonym poster: 4c15266e0d1db484dde04f483b9e2902

Skrevet

Himmel og hav så mye vekt det blir lagt på hva hvem som er ens venner på facebook.

Jeg er venner med eksen og hans familie, men jeg vil ikke ha han tilbake eller flørte eller noe som helst annet. Han er en eks men også en bekjent.

Gjest Prinsesse1
Skrevet

Hun er fremdeles et menneske, med kvaliteter man ikke finner i andre. Selv om det ikke lenger er noe kjærlighet dem imellom, kan de vel være venner fordetom? Og selv om de er venner på facebook, betyr ikke det noen ting. Har ikke du noen venner du sjelden snakker med i lista di?

Anonym poster: 4c15266e0d1db484dde04f483b9e2902

Selvfølgelig er hun det. For meg så er det vanskelig å se for seg at man kan være venner etter det er slutt. Hvertfall når det ikke er lenge siden det ble det. Jo, har flere på lista jeg snakker sjeldent/aldri med. Men ikke eksen min :)

Skrevet

Jeg er venn med flere av mine ekser på facebook. Mest fordi vi er fra samme bygd og møtes tilfeldig, og en som fortsatt er i min vennegjeng. Tror ikke du trenger å bekymre deg over at han fortsatt er venn med henne og hennes familie på facebook. Det er deg han vil ha nå.

Skrevet

Det er forskjell på å være facebook-venner, og å ha gjevnlig + mye kontakt. Jeg har 300 venner på facebook, noe mange ville kalt lite. Det betyr ikke at jeg har gjevnlig kontakt med de 300 personene.

Ser ikke problemet med å ha en eks på facebook.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...