Gå til innhold

"Noe fra Amerika"

Anbefalte innlegg

Skrevet

9 årig niese hørte at en venninne skulle til USA og hun ønsket seg "noe fra Amerika, noe de ikke har her". *sukk* Foruten en bøtte kylling fra KFC så kommer jeg ikke på noe spesielt. Noen forslag?

Anonym poster: fb2ce03c58befdf837fd7a4c5a2ca388

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Magic 8 ball. Spørs om hun ikke er for ung til det da... Eller en vakker prinsessekjole.

Anonym poster: e3b613ca2254c35b98d8361bfe956e64

• Liker 1
Gjest Stronger
Skrevet

Er mye godteri i amerika som vi ikke har her hjemme :)

• Liker 2
Skrevet

Magic 8 ball. Spørs om hun ikke er for ung til det da... Eller en vakker prinsessekjole.

Anonym poster: e3b613ca2254c35b98d8361bfe956e64

Takk!!! 8ball, genialt!

Tenkte på godteri men hun ville ha en unik am ting. 8-ball it is :-).

Anonym poster: db7164521e35cf4a1b8ba3f36d3138fd

Skrevet

Foruten de andre forslagene så kan du komme hjem med en dollar seddel, eller hvis du er i New York så kan du besøke M&M House!

Anonym poster: 04ade316637e34a3b2437794e66794dd

Skrevet

Sats på noe som ikke er å finne på Ebay/Amazon, eller blir uforholdsmessig dyrt å sende.

Skrevet

Kanel-tyggis

Kaneltyggis får en på deli de luca.

Skrevet

Rubber chicken:)

Big Red

Mountain Dew

Skrevet

Rubber chicken:)

Big Red

Mountain Dew

Big red og mountain dew får man her!;)

Skrevet

JAha hvor får man tak i det?;) Skulle gjerne smakt begge deler:)

Skrevet

Kanel-tyggis

Hæ? Er det godt?

Skrevet (endret)

Hæ? Er det godt?

Jeg syns det er en grusom, men samtidig litt fascinerende smak - sånn at etter en stund får jeg lyst på en bit til for å sjekke om det egentlig var så fælt :roll:

Endret av Agathe
Skrevet

Jeg syns det er en grusom, men samtidig litt fascinerende smak - sånn at etter en stund får jeg lyst på en bit til for å sjekke om det egentlig var så fælt :roll:

Fikk litt lyst til å smake bare for å ha smakt det!

Skrevet

hvor får en kjøpt mt dew her i norge ,

eller m&m pretzel - blå pose -men eneste jeg finner er crisp og den er ikke god

men som amerikagave , noe hårpynt, en t-skjorte med stedsnavn og bilde, bokmeke med bilde og sted -kanskje et dobbelt med magneter som legges over boksida og ikke faller ut, drømmefanger,

vanskelig å komme på noe som ikke er for kostbart og ikke tar for stor plass i kofferten og heller ikke skal veie så mye

da jeg reiste til amerika så reiste jeg med den største kofferten i familiens eie, og den var ikke halvfull (og mye var gaver til slekten jeg skulle besøke) og en liten dagstursekk som handbagasje- jeg måtte kjøpe koffert -største kabinkofferten jeg fikk tak i i sett med en trillebag og en stor handveske, men likevel måtte det hardpakkes og veies for å ikke overstige vektgrenser, trillebagen ble lånt bort til annen i reisefølget som handbagasje, hadde med handlelister fra flere og jeg handlet en del klær til meg selv

Skrevet

Mountain dew har de på Meny her, og de har det også på svinesund, om du bor i nærheten der.

Big red har jeg hvertfall sett på kinokiosken og storkiosken.

Skrevet

Kanel-tyggis

Åååååh! Den savner jeg! Har ikke hatt på mange mange år, men jeg synes den er knallgod :)

• Liker 1
Skrevet

Fruit by th Foot eller Fruit Roll-Ups, det pleier å være populært. Pleier også å kjøpe med frokostblanding, Lucky Charms (absolutt ikke sunt, men det er vel heller ikke poenget).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...