Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han reiste i går pga studier, og kommer ikke tilbake før om 3 mnd.. jeg savner han så fryktelig mye. Akkurat nå er jeg bare så trist og alt rundt meg er grått... hvordan holder dere ut, dere som er i samme situasjon???? jeg skulle reise med han, men jeg har jo mye problemer å styr, så kunne ikke bli med, vi hadde planlagt til reisen, men plutselig kunne jeg ikke, og det ble han lei seg for selvfølgelig... .. :(

Anonym poster: bd74a29193bc9cc58ef4c0bdb79849dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han reiste i går pga studier, og kommer ikke tilbake før om 3 mnd.. jeg savner han så fryktelig mye. Akkurat nå er jeg bare så trist og alt rundt meg er grått... hvordan holder dere ut, dere som er i samme situasjon???? jeg skulle reise med han, men jeg har jo mye problemer å styr, så kunne ikke bli med, vi hadde planlagt til reisen, men plutselig kunne jeg ikke, og det ble han lei seg for selvfølgelig... .. :(

Anonym poster: bd74a29193bc9cc58ef4c0bdb79849dd

I Vi som sørger-tråden er det en tråd med ca samme overskrift som du har her. Man får litt perspektiv av å lese der. Det er snakk om tre måneder. Det går fort!

Er det helt umulig at du reiser dit litt senere? Da får dere holde kontakten via Skype f.eks, sende hverandre koselige brev og små pakker.. Gjør ting du synes er gøy, hobbyer, henge med venner og familie, vær aktiv. Litt savn gjør bare godt.

Men sees dere ikke i julen heller? Det er litt kjipt om han skal være borte i tre måneder sammenhengende, men tiden flyr.

Anonym poster: da40a3ece845255a3f267f9ba0fd07b5

Gjest Snuppeluren
Skrevet

For meg er de første dagene de verste... Du tenker tilbake hvor fantastisk dere hadde det dagen før, og tanken på at det er leeenge til neste gang, kan jo ta livsgnisten fra enhver. Det er muligens klisje, men gjør deg opptatt. Vær mye sammen med venninner og ha det gøy. Plutselig er det lenger siden dere var sammen sist enn antall dager/uker til dere ser hverandre igjen. Dessuten er gudskjelov og takk telefon og sosiale medier oppfunnet.

Lykke til :)

Skrevet

Føler liksom at det er pga meg selv, at jeg har det så ille nå, føler at jeg har ødelagt mye pga problemene mine.. har bare litt skyldfølelse, han skulle jo ikke være der alene, jeg skulle med.. :( men jeg kunne ikke,, ikke fordi jeg ikke vil, men fordi jeg ikke kan...

TS

Anonym poster: d71c03f51db67b09bdb4bb4dc43b499a

Skrevet

gled deg til han kommer tilbake;)! du kan jo planlegge noe hyggelig dere kan gjøre da.

Også får du bare gjøre masse ting så tiden går litt fortere, ikke sitt hjemme og stur;)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...