Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble kjent med en gjennom nettet for rundt ett halvt år siden. Vi har snakket en del på nettet, og avtalte å møte hverandre snart. Det tok en stund før begge faktisk tenkte tanken på å tørre det, og da jeg endelig begynte å snakke om det igjen så vrei han seg liksom sakte unna.

For rundt 2 uker siden snakka han om hva vi kan finne på når vi møtes og greier... Men nå i det siste har han plutselig bare blitt helt kald.. Skriver ikke mye, tar ikke kontakt, og er generelt bare ganske avvisende.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre jeg. Skal jeg spørre han om det er noe galt, eller hvorfor han oppfører seg slik?

Anonym poster: 45390f2d1a376f8522f3df928bd885ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Spør ham, men antageligvis er han ikke interessert i å møte deg likevel.

• Liker 1
Skrevet

Det jeg var redd for.

Åh, føler meg bare helt utnytta og knust innvendig.

• Liker 1
Skrevet

Hadde ikke giddet å bruke mer tid på ham.

Hadde han virkelig vært interessert så hadde han garantert oppført seg anderledes.

Anonym poster: 2e6424bfa86f6f9ffa371aea8c782a6d

Skrevet

Hadde ikke giddet å bruke mer tid på ham.

Hadde han virkelig vært interessert så hadde han garantert oppført seg anderledes.

Det er helt sant.

Bare føler at jeg er nødt å høre det fra han. At jeg fortjener å få en forklaring. :(

Skrevet

Det jeg var redd for.

Åh, føler meg bare helt utnytta og knust innvendig.

KNUST innvendig?

Det var da voldsomt, for en nettflørt du ikke engang har møtt.

• Liker 1
Skrevet

KNUST innvendig?

Det var da voldsomt, for en nettflørt du ikke engang har møtt.

word.

• Liker 1
Skrevet

Ikke knust fordi han ikke vil møte meg, men knust fordi jeg føler meg så utnytta av at han brukt opp så mye av tida mi.

• Liker 2
Skrevet

Hva skal jeg gjøre..? :(

Skrevet

Det har jeg allerede fortalt deg. Du går videre og bruker ikke mer tid og krefter på ham. Han er faktisk ikke interessert.

Skrevet

Si ifra hva du føler kanskje? Spør om han virkelig vil møte deg eller ikke? Om han ikke vil, nei da får du si at du føler han har utnyttet deg. Du må jo klare å si ifra om det er noe du ikke liker. Spør hvorfor han har sluttet å skrive, og at du ikke orker å være den som venter.

:vetikke:

Anonym poster: dc0bbc7eb4107594846bdd1303ae5e2e

• Liker 1
Skrevet

Ta deg sammen.

• Liker 2
Skrevet

beklager,men vet du hva det vil si å være utnyttet?

At noen prøvde seg på deg,men kanskje mistet interesse er IKKE det samme som å bli utnyttet.

Når man dater og er i bli kjent fasen så er det alltid mulighet for å snu,til og med når man er kjæreste.

Hva skulle gutten ha gjort? vurdert om han vil ha deg FØR dere ble kjent i tilfelle han ikke skulle kaste bort tiden din og utnytte deg?

herregud, snakk med han og ta deg sammen!

Anonym poster: bde45ce64bcb398422fb2b1a2e59823e

• Liker 2
Skrevet

Kanskje han er vant til å bli avvist, eller føler at han ikke ser bra nok ut, eller hva som helst. Og er redd for at du ikke skal like ham. Det tok jo en stund for deg og, å tørre å tenke tanken - kanskje han ikke tør, rett og slett, og heller bakker ut enn å få enda en avvisning.

Vet jo ikke jeg, men spør ham i hvert fall, om du følerat du vil det.

Skrevet

Kanskje han er vant til å bli avvist, eller føler at han ikke ser bra nok ut, eller hva som helst. Og er redd for at du ikke skal like ham. Det tok jo en stund for deg og, å tørre å tenke tanken - kanskje han ikke tør, rett og slett, og heller bakker ut enn å få enda en avvisning.

Vet jo ikke jeg, men spør ham i hvert fall, om du følerat du vil det.

Ja, det kan hende.

Han har aldri hatt dame før, så kanskje det har noe med det å gjøre?

Skrevet

du kan jo prøve å spørre han litt nærmere,. tro meg,det er mange som er usikre på hva andre tenker om dem,kanskje det er det han er? prata dere mye liksom,hadde dere noen form for kjemi? kan hende han er like usikker som deg, men du får prøve å se

Anonym poster: 6a284e8b1dc4c11a1e5969e7ddecbc59

Skrevet

Så mange drittsvar folk skulle gi da.

Selvfølgelig er det mulig å få følelser for noen man har snakket med på nett. Er en grunn til at så mange driver med nettdating nå.

Fikk følelser for min mann over nett, så vi bestemte oss for å møtes, er nå gift.

Så det at man ikke kan få følelser eller blir såret kan dere stikke langt oppi røven.

Du får spørre han hvorfor..kan være at han har mistet interessen, han er for sjenert og redd for å bli avvist, kanskje han syns det å møtes nå er for tidlig for han. Bare en måte å finne det ut på.

• Liker 2
Skrevet

du kan jo prøve å spørre han litt nærmere,. tro meg,det er mange som er usikre på hva andre tenker om dem,kanskje det er det han er? prata dere mye liksom,hadde dere noen form for kjemi? kan hende han er like usikker som deg, men du får prøve å se

Anonym poster: 6a284e8b1dc4c11a1e5969e7ddecbc59

Ja, vi har/hadde veldig bra kjemi. Ringte daglig i telefonen, og skypa veldig mye.

Så mange drittsvar folk skulle gi da.

Selvfølgelig er det mulig å få følelser for noen man har snakket med på nett. Er en grunn til at så mange driver med nettdating nå.

Fikk følelser for min mann over nett, så vi bestemte oss for å møtes, er nå gift.

Så det at man ikke kan få følelser eller blir såret kan dere stikke langt oppi røven.

Du får spørre han hvorfor..kan være at han har mistet interessen, han er for sjenert og redd for å bli avvist, kanskje han syns det å møtes nå er for tidlig for han. Bare en måte å finne det ut på.

Tusen takk for svar.:-)

Nei, var ikke akkurat så mye hyggelig svar å få her, men kan vel ikke forvente noe annet.. de har vel rett at jeg må ta meg sammen men, føler liksom ikke at jeg overdriver heller. Liker han jo så godt. Er forresten 20 år om det har noe å si.

Ja, jeg kan jo spørre han hvorfor. Er bare det at om han ikke vil møte meg snart så kommer jo kontakten til å dabbe av mer og mer.. Ble du og din mann enige med en gang, og hvor lenge tok det før dere møttes om jeg får spørre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...