AnonymBruker Skrevet 5. november 2012 #1 Skrevet 5. november 2012 Jeg føler meg skikkelig teit som skriver dette her, men jeg er rett og slett ''full av meg selv''. Jeg føler meg veldig vakker og sexy, og er VELDIG glad i meg selv. Mange mener jeg er kliss lik Megan Fox. Uansett, problemet kommer vell til forholds-fronten. Jeg har fått høre at jeg bruker alt for mye tid på meg selv og tenker kun på utseendet mitt. Jeg har prøvd så godt jeg kan å prøve å fokusere på hvordan andre har det, si at de ser kjempe bra ut(det mener jeg jo selvfølgelig), men det når liksom ikke opp?? Det var en gutt jeg likte kjempe godt, som jeg satte stor pris på og som gav meg lyst til å bli en bedre person! Men så dumpa han meg fordi jeg ikke satte nok pris på han, hans intr og slikt. Jeg prøver jo så inderlig, men det blir visst ikke rett uansett... Hvordan kan jeg bli mer omsorgs full? Jeg føler meg skikkelig unormal nå. Anonym poster: 8776844e5c005c5454ce96d529e2ec89
Gjest LonelyAngel Skrevet 5. november 2012 #2 Skrevet 5. november 2012 Kanskje du fremstår som veldig selvopptatt? Du kan jo kanskje prøve å roe det ned litt. F.eks ikke legg ut så mye bilder av deg selv på facebook (i værtfall ikke "se på meg" bilder), ikke pynte deg så innmari i hverdagen osv? At du viser at du gir litt blanke i hvordan du ser ut noen dager? Er man veldig pen, og pynter seg mye så kan man lett oppfattes som overlegen desverre. 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2012 #3 Skrevet 5. november 2012 Hvor gammel er du? Anonym poster: 0357ef4f2107ad7732a5d37b72d5be43
AnonymBruker Skrevet 5. november 2012 #4 Skrevet 5. november 2012 Er 20. Jeg pynter meg ikke mye til hverdags:/ Naturlig sminke, og joggebukse er meg.. Anonym poster: 8776844e5c005c5454ce96d529e2ec89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå