Joplaya Skrevet 2. mars 2004 #1 Skrevet 2. mars 2004 Jeg synes trekant form på overdelen er litt tøfft. Men føler meg ikke komfortabel i det, hadde jeg hatt litt mindre pupper så . Men jeg ser jo bilder av damer med større pupper enn meg som bruker trekant. Hadde jeg ligget i ro på stranden og gått rolig og svømt en tur og deretter lagt meg ned igjen hadde det kanskje gått greit. Men jeg er leken når jeg er ved sjøen, lite i ro. Da blir det hos meg vanlig klassisk bikini bh. Og trusen jeg foretrekker er (hva er navnet for de da?) sånn hot pants type. G-streng kunne jeg aldri klart å gå med på stranden. Vanlig truseform er også ok. Men ender som oftest opp med de samme typene av bikini... Hva foretrekker du?
Arwen Skrevet 2. mars 2004 #2 Skrevet 2. mars 2004 Liker trekantoverdel og bokser underdel.. tror det kan bli vanskelig å finne i år. Får vel slanke meg inn i fjorårets i steden :-?
Tigerlily Skrevet 2. mars 2004 #3 Skrevet 2. mars 2004 jeg har tuslet rundt i vanlig trekant-topp med lowcut "gutte"-truse. jeg har ikke verdens mest perfekte kropp, men jeg trivdes godt i den type bikini (selv med små pupper og stor rumpe!).
Piglet Skrevet 2. mars 2004 #4 Skrevet 2. mars 2004 Jeg bruker en trekant bikini med halterneck-top (den har ikke bare binde tråder, men breder stropper som bindes i nakken, ligner på denne: http://www2.victoriassecret.com/commerce/a...BIK&rfnbr=1233) og knyte truser. Jeg har lest at uansett kropp, så er knyte truser mest flaterende. Man skal altså ikke prøve å dekke en stor rompe med masse stoff. Piglet
Arwen Skrevet 2. mars 2004 #5 Skrevet 2. mars 2004 Knytetruser? Som glir inni sidefleske uansett hvor løst man knyter :o ser ikke pent ut på meg hvertfall.
Piglet Skrevet 2. mars 2004 #6 Skrevet 2. mars 2004 Knytetruser? Som glir inni sidefleske uansett hvor løst man knyter :o ser ikke pent ut på meg hvertfall. Ifølge min guru ELLE er knytetruser det peneste, men man skal jo bruke det man selv synes er finest og mest konfortabelt. Et annet bikini-comandment fra ELLE er nemlig at man skal se ut som man har levd hele livet i bikini, og ikke tenker på hverken celulitter eller valker... Some Hale Berry i orange bikini i James Bond f.eks. Piglet
*Artemis* Skrevet 2. mars 2004 #7 Skrevet 2. mars 2004 Liker meg best i trekant bikini med lowcut truser eller hotpants. Kommer aldri til å bevege med på stranden i string :o
Gjest Poirot Skrevet 2. mars 2004 #8 Skrevet 2. mars 2004 Knytetruser? Som glir inni sidefleske uansett hvor løst man knyter :o ser ikke pent ut på meg hvertfall. Ikke meg heller!!! Prøvde en for morro skyld, og både jeg og venninden min skrattlo! LATTERLIG av moteblader å påstå at dette liksom er finest til alle. Tykke lår og bred rumpe virker ikke mindre av tynne hyssingsnører!
Cola Girl Skrevet 2. mars 2004 #9 Skrevet 2. mars 2004 Jeg bruker trekantoverdel for det er det eneste jeg får plass til puppene mine i, men nå driver jeg ikke å hopper rundt på stranda da. Ellers så soler jeg meg gjerne i string, men tar en hipster eller et omslagsskjørt over før jeg reiser meg opp og går noe sted
Gjest Poirot Skrevet 2. mars 2004 #10 Skrevet 2. mars 2004 Jeg bruker trekantoverdel for det er det eneste jeg får plass til puppene mine i, men nå driver jeg ikke å hopper rundt på stranda da. Hvilken størrelse er du'a? Jeg har str E/F, men har da normal bikinioverdel med spiler likevel.
Cola Girl Skrevet 2. mars 2004 #11 Skrevet 2. mars 2004 Hvilken størrelse er du'a? Jeg har str E/F, men har da normal bikinioverdel med spiler likevel. Jeg har også E/F men finner aldri noen vanlig overdel med spiler, selv om jeg veldig gjerne skulle hatt det. Mulig det er utvalget i området her jeg bor som er elendig...
Gjest Chica Skrevet 2. mars 2004 #12 Skrevet 2. mars 2004 Hmm, har C/D jeg, og finner ingen trekantbikini som dekker puppene jeg! Så her går det i spilebikinitopp og bikinibukse eller bokser med lavt liv. Selv om jeg gjerne skulle hatt små faste pupper som hadde tatt seg godt ut i trekantbikini. Syns det er vanskelig å finne bikinier som sitter godt, da de ofte selger kun 38/40/42 etc. Man fant på Lindex noen med cupstørrelser for noen uker siden. Var rask med å sikre meg 75D da ja, var kun 1 i den størrelsen!
Laina Skrevet 2. mars 2004 #13 Skrevet 2. mars 2004 Jeg kan IKKE bruke trekantbikini. Jeg kunne det for noen år siden, men etter mitt siste barn med amming og greier, ble puppene så slafsete og slappe at det ser helt j***** ut. Kanskje det går seg til igjen...
Joplaya Skrevet 2. mars 2004 Forfatter #14 Skrevet 2. mars 2004 Var rask med å sikre meg 75D da ja' date=' var kun 1 i den størrelsen![/quote'] Da tok du den JEG ville ha
Gjest Chica Skrevet 2. mars 2004 #15 Skrevet 2. mars 2004 Hihi - unnskyld! Men er jo litt dumt da, at de kun tar inn en i den størrelsen, tror ikke jeg er den eneste som bruker det... Må jo ha flaks å være på butikken den dagen de får inn bikiniene. Turde ikke vente jeg, så jeg kjøpte av den første typen de fikk inn, selv om de sikkert får inn flere utover våren!
Pusekatt Skrevet 2. mars 2004 #16 Skrevet 2. mars 2004 Ifølge min guru ELLE er knytetruser det peneste, men man skal jo bruke det man selv synes er finest og mest konfortabelt. Et annet bikini-comandment fra ELLE er nemlig at man skal se ut som man har levd hele livet i bikini, og ikke tenker på hverken celulitter eller valker... Some Hale Berry i orange bikini i James Bond f.eks. Det er jo veldig lett for Elle å si da, Halle Berry ser ikke akkurat ut til å være mest plaget av cellulitter og valker!
Cola Girl Skrevet 2. mars 2004 #17 Skrevet 2. mars 2004 Hihi - unnskyld! Men er jo litt dumt da, at de kun tar inn en i den størrelsen, tror ikke jeg er den eneste som bruker det... Må jo ha flaks å være på butikken den dagen de får inn bikiniene. Turde ikke vente jeg, så jeg kjøpte av den første typen de fikk inn, selv om de sikkert får inn flere utover våren! ja, finner man noe som passer så er det bare å hive seg over det - går man hjem for å tenke så er det stort sett for sent :-?
-ida- Skrevet 2. mars 2004 #19 Skrevet 2. mars 2004 Vanlig truse og det meste oventil. Men ikke trekant, har mistet dem i bølgene før og har valgt å bytte.
Suzy Skrevet 3. mars 2004 #20 Skrevet 3. mars 2004 Jeg har lyst på DENNE bikinien! Syns halterneck er så utrolig stilig og liker sånne nesten-shorts-truser...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå