Rannva Skrevet 2. mars 2004 #1 Del Skrevet 2. mars 2004 ..av Lars Saabye Christensen. Noen som har lest? Den står i bokhyllen min, men ser så kjedelig ut. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. mars 2004 #2 Del Skrevet 2. mars 2004 Jeg har likt det meste av Lars Saabye Christensen. Men denne boken var bare dyster og lite givende lesning. Jeg likte den ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 3. mars 2004 #3 Del Skrevet 3. mars 2004 Jeg har ikke lest LSC tidligere, så denne var min debut... kjedelig og dyster? Nei, jeg vil ikke nødvendigvis si det, men da jeg var ferdig med den, så hadde den ikke gitt meg noe, liksom. Litt sånn tunga ut av vinduet. Men det er en liten og kort sak, så har du den, les den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 3. mars 2004 #4 Del Skrevet 3. mars 2004 Uff, den boken.. Den ga meg vondt i magen og ekle bilder i hodet, men det er absolutt en bok som er verdt å lese. Den er litt vag på en del ting, jeg måtte gruble litt før et par av sammenhengene gikk opp for meg, i motsetning til mange andre bøker som er overtydelige (og undervurderer leseren) gjør ikke denne det, tvertimot. Jeg syns absolutt du skal lese den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antonete Skrevet 4. mars 2004 #5 Del Skrevet 4. mars 2004 ..av Lars Saabye Christensen. Noen som har lest? Den står i bokhyllen min' date=' men ser så kjedelig ut. :-?[/quote']Den boken er absolutt ikke kjedelig,men ganske makaber.Antonete :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå