Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

I begynnelsen av året ble jeg sammen med en, og vi hadde det veldig fint sammen til tross for at vi bodde veldig langt unna hverandre. Jeg sliter med angst og depresjoner noe som gjorde at han til slutt tok veldig avstand fra meg sm gjorde at jeg ble enda verre. Han fikk en ny jobb og ble helt besatt av det og jeg følte meg singel i forholdet, og han dro på fest og jobba istede for å være med meg hele tiden, så jeg følte han ungikk meg. Så slo han opp, når han var full, kl 4 på natta.

Vi snakket ikke på tre måneder, og plutselig fikk jeg en melding midt på natten fra han. Det førte til kjæresteprat og fant ut at vi begge savna hverandre og fortsatt hadde følelser for hverandre. Så det ble nesten slik som før, og nå ble det til det samme mønsteret, han ble helt besatt av jobbgreiene og fest, og jeg ble sittende alene igjen, noe jeg takler dårlig, og føler at jeg gir mye mer enn han i et forhold, så jeg sa det var nok og ikke ville snakke med han. Men nå savner jeg ham mer enn noen gang, og er redd jeg har gjort noe veldig galt.. Noen tips til hva som kan gjøres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker som om han har en ugrei vane med å ta deg for gitt etterhvert som han blir komfortabel i forholdet :/

Synes du fortjener bedre, selvom jeg vet at det er veldig vanskelig å se det selv når man er glad i fyren :hug:

Skrevet (endret)

Du har gjort det eneste rette ved å kutte kontakten med han slik jeg ser det.

Du ga han tilogmed en ny sjanse. Som han misbrukte.

Ingen fortjener noe mer enn en (ny) sjanse.

Så bare gjennomfør nå den prosessen det blir å kvitte deg med han for godt.

Og tenk for all del ikke at du har gjort noe galt.

Endret av Steinar40
Skrevet

Takk for svar! Føles bedre når jeg har fått bekreftelse på at det var riktig, men er fortsatt utrolig vanskelig

Skrevet

Opplevd akkurat det samme nesten!! vi har holdt på mye frem og tilbake etter det ble slutt. Men kanskje det trenger mer tid? kanskje han skal få lov til å savne deg litt mer, og kanskje det er noe du kan gjøre for å unngå at du havner i offerrollen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...