Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, tror jeg må slutte å lese her på KG, blir jo nesten paranoid! Er singel, men begynner nesten å lure på om det er noen vits i å finne ei jente å bli glad i, for "alle" er jo utro virker det som...

Og de som skriver at de er/har vært utro har de sykeste unnskyldninger for at de er/har vært utro.

Det virker nesten som det er helt vanlig blant kvinnene på KG å være utro i dag...

Stemmer det at det er så vanlig? I så fall er det vel bare for en trofast mann å forbli singel...

Anonym poster: eba8b01c35748a5bd9f060b159a65eed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, dette trenger ikke å være tilfellet.. Jeg har vært utro engang i ett forhold som jeg så på som avsluttet men ikke han..

Aldri mere, og har vært så heldig at jeg har ikke opplevd at noen ble utro mot meg..

Det handler om å behandle hverandre med respekt, og har man ikke følelsene lenger eller blir fristelsen for stor så er det best å avslutte først.

Prøv å finne noen som har samme moral som en selv..

Anonym poster: 4f22507b1ab2dbeeb9741e683724e610

Skrevet

Nei, dette trenger ikke å være tilfellet.. Jeg har vært utro engang i ett forhold som jeg så på som avsluttet men ikke han..

Aldri mere, og har vært så heldig at jeg har ikke opplevd at noen ble utro mot meg..

Det handler om å behandle hverandre med respekt, og har man ikke følelsene lenger eller blir fristelsen for stor så er det best å avslutte først.

Prøv å finne noen som har samme moral som en selv..

Anonym poster: 4f22507b1ab2dbeeb9741e683724e610

Du så på forholdet som avsluttet men ikke han...? Hvorfor gjorde du det ikke slutt med ham før du lå med en annen hvis du så på forholdet som avsluttet? Ingen fortjener å oppleve at partneren er utro...

Skrevet

Det er greit at du blir usikker når du leser så mye om utroskap, men jeg synes det blir for drøyt og si at folk kommer med "syke unnskyldninger". Man kan ta feil valg og ikke være et forferdelig menneske. Selvfølgelig er itroskap stygg, og det drar med seg masse negativt (har jeg hørt, aldri opplevd som jeg vet om). Men jeg har både sett/hørt om tilfeller der jeg kan forstå at det ble utroskap fra den ene parten, jeg sier ikke at jeg liker det eller synes det var bra, bare at jeg kan forstå. Jeg tror at man må klare og se litt større på ting enn som så, liver er ikke alltid svart/hvitt og jo før du finner ut av det jo bedre. Jeg har forresten aldri vært utro, så jeg skriver ilke for å overbevise noen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...