AnonymBruker Skrevet 5. november 2012 #1 Skrevet 5. november 2012 Har et lite problem som jeg tenkte å høre andres erfaringer rundt i forhold til hva som er normalt. Jeg har en 6 år gammel jente som tar veldig masse på seg nedentil. Hun gnir seg mot bamser, leker og mot beinet sitt konstant. Hun gjør dette også når hun bader, er på do og når hun har lagt seg. Hun virker veldig opptatt av dette og har uttrykt at hun synes at det er behagelig, vi har prøvd å forklare henne at dette er noe man gjør når man er alene, men det virker ikke som dette synker inn. Vi er litt usikre på om dette er normalt, det er virkelig noe som skjer veldig ofte og lurer på andres meninger om saken? Anonym poster: 105d64fbc1c5f134e48682450ce1af04 1
Silfen Skrevet 5. november 2012 #2 Skrevet 5. november 2012 Helt normalt. Men gjør som dere gjør, ta for dere alene, forklar hvorfor det er godt og fortell henne hvor nøye det er med hygiene. Holder hun på sånn med andre tilstede, så fjern henne fra situasjonen og forklar igjen. en seksåring er mer enn gammel nok til å skjønne hvorfor og hvordan så lenge de blir forklart på en skikkelig måte. 6
Aspera Skrevet 5. november 2012 #4 Skrevet 5. november 2012 Jeg gjorde det veldig mye da jeg var liten, og var helt avhengig av orgasmer Det var aldri noen som sa noe til meg, noe jeg er glad for i tilfelle det hadde skremt meg/skammet meg. Jeg vet om ei som har veldig problemer med å nyte onani, fordi faren hennes kom inn på rommet da hun var liten og "fersket" henne. Jeg vet at de rundt meg visste det, for jeg var nok ikke alltid like flink til å skjule det. Men jeg prøvde. Så jeg ville nok forklart henne at man bør gjøre det når man er alene, men forsikre henne om at det er naturlig og helt greit
AnonymBruker Skrevet 5. november 2012 #5 Skrevet 5. november 2012 Jeg var helt lik i den alderen selv. Litt flaut å tenke tilbake på, men når man er i den alderen tenker man ikke over det som en privat ting, og man tenker ikke at det er sex siden man ikke har en formening av hva det er enda. Jeg kan betrygge deg med at jeg sunn og har et normalt sexliv som voksen. Men er viktig hun skjønner at dette er noe hun må gjøre når hun er alene, og at det er en privatsak. Da jeg var liten snakket ikke foreldrene mine ordentlig med meg om det, og sa bare at jeg rett og slett ikke fikk lov til å gjøre det. De mente vel at de ikke brydde seg om hva jeg gjorde alene, men jeg trodde jeg aldri egentlig skulle gjøre det. Anonym poster: 66b13fe3c8d22870a016a8030920e454
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå