AnonymBruker Skrevet 5. november 2012 #1 Del Skrevet 5. november 2012 Noen som har noen tips? Har fall i håret og krøller, som jeg ikke liker!! Så jeg retter håret, siden jeg føler meg mye mere vel med rett hår. Problemet er at det blir helt flatt... Og jeg tåler ikke stylingprodukter, så jeg har problemer med å få volum og ''luft'' i håret Har prøvd ''kaste på hodet teknikken'', men den varer jo i bare 2min Anonym poster: f5842d6bfa4d0049a0ffc4733c6a17ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loverdose Skrevet 5. november 2012 #2 Del Skrevet 5. november 2012 Tupering kanskje? Det sliter en del på håret, men gir deg iallefall volum. Lurer egentlig på det samme selv, noen ganger blir håret mitt så flatt etter en runde med rettetanga at stylingprodukter ikke fungerer, og jeg har for tynt hår til å drive med tupering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callisto83 Skrevet 5. november 2012 #3 Del Skrevet 5. november 2012 Høres ut som du kunne ha glede av noen store 'velcro rollers', eller sånne hårruller med borrelås på godt norsk Fås kjøpt en rekke steder, og burde ikke være for vanslelig å bli vandt til. Ta en seksjon hår, tuppèr litt ved røttene, bruk rettetangen og deretter rull inn en hårrull i håret rett etterpå og la den være der til det har fått kjølt seg ned igjen. Ypperlig for volum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2012 #4 Del Skrevet 5. november 2012 Tupering kanskje? Det sliter en del på håret, men gir deg iallefall volum. Lurer egentlig på det samme selv, noen ganger blir håret mitt så flatt etter en runde med rettetanga at stylingprodukter ikke fungerer, og jeg har for tynt hår til å drive med tupering. Hmm, ja... Prøvde det en gang sammen med sånn dryss-greie fra en eller annen fabrikant, tåler ikke sånn dryss-greie da, så måtte slutte med det. Så følte jeg litt at jeg hadde en sånn hulder-flokk i håret, så følte et behov for å gre det ut igjen... heh Synes også at det er litt vanskelig å få det til bak, vil jo se über-merkelig ut med super-volum kun på sidene Tynt hår er i allefall ikke noe problem her i gården, måtte true frisøren til å tynne det ut. Og fortsatt er det tykt! Anonym poster: f5842d6bfa4d0049a0ffc4733c6a17ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2012 #5 Del Skrevet 5. november 2012 Høres ut som du kunne ha glede av noen store 'velcro rollers', eller sånne hårruller med borrelås på godt norsk Fås kjøpt en rekke steder, og burde ikke være for vanslelig å bli vandt til. Ta en seksjon hår, tuppèr litt ved røttene, bruk rettetangen og deretter rull inn en hårrull i håret rett etterpå og la den være der til det har fått kjølt seg ned igjen. Ypperlig for volum Har alltid innbilt meg at hårruller er for krøller ( aldri vært så interessert i sånne hår-og sminkegreier ) Oldemor hadde sånne i rosa... Men da får jeg anskaffe meg slike og prøve meg frem med litt tuppering igjen Takk for tips, jenter/damer/kvinner! Anonym poster: f5842d6bfa4d0049a0ffc4733c6a17ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callisto83 Skrevet 5. november 2012 #6 Del Skrevet 5. november 2012 Jeg liker veldig godt videoene til hårstylist Lolamarie7 på youtube. Hun har en video med sånne store hårruller jeg tror kanskje kan være nyttig for slikt resultat du vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samine89 Skrevet 5. november 2012 #7 Del Skrevet 5. november 2012 Hårruller funker bra finnes også flere "how to do" videoer på youtube hvordan man setter opp håret i hårruller om du er litt usikker på hvordan man gjør det http://www.youtube.com/results?search_query=volume+hair+rollers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cheesy Skrevet 6. november 2012 #8 Del Skrevet 6. november 2012 Hvor får man tak i sånne type ruller da? Noen spess å anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2012 #9 Del Skrevet 6. november 2012 Hvor får man tak i sånne type ruller da? Noen spess å anbefale? Disse; http://www.netonnet.no/art/personlig-pleie/harpleie/krolltang/babyliss-prohairsetter3038e/162988.4775/ kanskje? eller; http://cdon.no/hus_%26_hjem/h%C3%A5rpleie_%26_h%C3%A5rstyling/h%C3%A5rruller/ ? Er de jeg greier å finne.. Anonym poster: f5842d6bfa4d0049a0ffc4733c6a17ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2012 #10 Del Skrevet 6. november 2012 Jeg liker veldig godt videoene til hårstylist Lolamarie7 på youtube. Hun har en video med sånne store hårruller jeg tror kanskje kan være nyttig for slikt resultat du vil ha Anonym poster: f5842d6bfa4d0049a0ffc4733c6a17ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2012 #11 Del Skrevet 6. november 2012 Definitivt hårruller ja. Men de må være av den største typen du finner, da får du bare en liten bøy på endene av håret. Anonym poster: aef24d520ade938cb240cb711e2f60ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2012 #12 Del Skrevet 6. november 2012 Hvor får man tak i sånne type ruller da? Noen spess å anbefale? Så har de sikkert på H&M Skal ut på jakt i morgen. Anonym poster: f5842d6bfa4d0049a0ffc4733c6a17ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2012 #13 Del Skrevet 6. november 2012 Jeg kjøpte på Vita MEN hvis du kjøper borrelåsruller burde du google litt først. Veldig mange har satt dem fast og vært nødt til å klippe håret for å få dem ut. Anonym poster: 60a56d7a13c0dddcb203ed711c034665 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2012 #14 Del Skrevet 6. november 2012 Jeg kjøpte på Vita MEN hvis du kjøper borrelåsruller burde du google litt først. Veldig mange har satt dem fast og vært nødt til å klippe håret for å få dem ut. Anonym poster: 60a56d7a13c0dddcb203ed711c034665 Bruke doruller da... Anonym poster: f5842d6bfa4d0049a0ffc4733c6a17ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2012 #15 Del Skrevet 17. november 2012 Høres ut som du kunne ha glede av noen store 'velcro rollers', eller sånne hårruller med borrelås på godt norsk Fås kjøpt en rekke steder, og burde ikke være for vanslelig å bli vandt til. Ta en seksjon hår, tuppèr litt ved røttene, bruk rettetangen og deretter rull inn en hårrull i håret rett etterpå og la den være der til det har fått kjølt seg ned igjen. Ypperlig for volum Nei, dette var absolutt ikke noen glede... Håret ble bare bustete og statisk! Anonym poster: f5842d6bfa4d0049a0ffc4733c6a17ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2012 #16 Del Skrevet 17. november 2012 Hårruller funker bra finnes også flere "how to do" videoer på youtube hvordan man setter opp håret i hårruller om du er litt usikker på hvordan man gjør det http://www.youtube.c...me hair rollers Det så enklere ut på film, enn det var i praksis... Fikk det ikke helt til, men øvelse gjør vel mester. Hu dama var forresten litt slitsom, så på uten lyd Anonym poster: f5842d6bfa4d0049a0ffc4733c6a17ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2012 #17 Del Skrevet 17. november 2012 Føning med rundbørste funker veldig bra, men det kan være vanskelig å få til teknikken når man ikke er flink med hår (som jeg da ikke er), men med litt øving og god tid så blir det lettere. Tupering er selvsagt det beste alternativet som du gjerne kan gjøre når du skal ut eller pynte deg litt ekstra (etter at du har fønt med rundbørsten) For å få litt volum med rettetangen drar du håret på sidene bakover når du retter, og håret oppå og rundt kronen drar du rett opp (mot taket) med rettetangen når du retter. Anonym poster: 231cbaa56f9abb364b222d0a10a598e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2012 #18 Del Skrevet 18. november 2012 Føning med rundbørste funker veldig bra, men det kan være vanskelig å få til teknikken når man ikke er flink med hår (som jeg da ikke er), men med litt øving og god tid så blir det lettere. Tupering er selvsagt det beste alternativet som du gjerne kan gjøre når du skal ut eller pynte deg litt ekstra (etter at du har fønt med rundbørsten) For å få litt volum med rettetangen drar du håret på sidene bakover når du retter, og håret oppå og rundt kronen drar du rett opp (mot taket) med rettetangen når du retter. Anonym poster: 231cbaa56f9abb364b222d0a10a598e9 Takk for tips! Må nok skaffe et eller annet mot statisk hår, blir så statisk om vinter'n. Og det blir jo ikke noe bedre av tupering, ser ut som et pinnsvin Anonym poster: f5842d6bfa4d0049a0ffc4733c6a17ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå