AnonymBruker Skrevet 5. november 2012 #1 Skrevet 5. november 2012 Kan ikke snakke med noen venner av meg om dette her, men trenger virkelig å få det ut:/ Håper noen kan komme med noen oppmuntrende ord Er et år siden eksen slo opp nå, grunnen var at jeg skulle flytte for å studere, og han ville ikke bli med.. Det var et helvete, har aldri hatt en sånn kjærlighetssorg før.. Men jeg gikk rundt og latet som at ting var greit, og håpte at det da ville bli greit til slutt så lenge jeg latet som lenge nok.. Og nå tok han kontakt igjen for noen få uker siden.. Sa han savnet meg, og angret. Fikk et håp om at kanskje han ville prøve på nytt, selvom jeg har innsett at han faktisk ikke behandlet meg bra mens vi var sammen. heller. Men var likevel villig til å se om det kunne funket, om han hadde kommet hit.. Viser seg at han har søkt seg jobb på andre siden av landet samtidig som han kontaktet meg, fordi han ikke trodde jeg ville tatt han tilbake uansett om han hadde spurt(noe jeg ikke burde ville heller). Så det blir ikke noe av, selvom jeg sa jeg savnet han også. Han velger den nye jobben istedet for meg, til tross for alt han skriver om hvor mye jeg betyr for han Er som om jeg har blitt dumpa for andre gang, og har latt han knuse hjertet mitt igjen. Han savner meg, og skriver så mye om hvordan han tok feil valg, og likevel tar han det samme valget som sist. Ser ikke hvordan jeg noengang skal klare å komme over han når jeg er tilbake på scratch etter et år Anonym poster: e0843a5f907c7010d6cee2996f3fd9cd
Gjest tarandus Skrevet 5. november 2012 #2 Skrevet 5. november 2012 Du fortjener noen bedre, ikke la han leke med deg. 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2012 #3 Skrevet 5. november 2012 Det er vondt å ha en så sterk kjærlighetssorg. Det kan ta år før man blir kvitt det Trøsten er at det blir bedre med tiden. Hvorfor føler du at du ikke kan snakke med noen av vennene dine om dette? Jeg tror det hadde vært godt for deg med noen jentekvelder der du kunne snakke om alle tankene dine rundt dette, spise sjokolade/smågodt, og kanskje se på TV. I alle fall å komme seg ut med venner slik at du kanskje får en mulighet til å tenke på andre ting. Men jeg skjønnner at det ikke er lett. Lykke til. Anonym poster: 2afb4f3675bf806f92e243009fdb9b70 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2012 #4 Skrevet 5. november 2012 Takk for tilbakemelding begge to tarandus Skrevet i dag, 17:25 Du fortjener noen bedre, ikke la han leke med deg. Takk, skal prøve å minne meg selv på det fremover.. Anonym bruker #3: Takk Jeg merket at det ble bedre for noen måneder siden, føles bare veldig tungt å være tilbake på bånn nå etter såpass lang tid. Får lyset i tunnelen til å se veeeldig langt borte ut Jeg prøvde å snakke litt med noen av de om det, men det virker ikke som om de forstår hvordan jeg har det, siden jeg helt siden det ble slutt har hatt oppe en fasade om at jeg er ferdig med det. De vet kun om de dumme valgene han har tatt, ikke om alt det bra vi hadde sammen, så jeg føler de mister respekten for meg når jeg sier at jeg savner han Takk, skal prøve å pakke uka full med planer, også blir det ut med venner i helga. Tusentusen takk for gode råd, det varmer et trist hjerte Anonym poster: e0843a5f907c7010d6cee2996f3fd9cd
Steinar40 Skrevet 5. november 2012 #5 Skrevet 5. november 2012 Kontakter han deg igjen så svarer du ikke.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2012 #6 Skrevet 5. november 2012 Steinar40 SølvmedlemMedlem27 669 innleggBle med 8. juli 09Kjønn: Mann Skrevet i dag, 19:42 Kontakter han deg igjen så svarer du ikke. Takk for tilbakemelding:) Har bedt han om å la meg være i fred fremover, og sa også at dette var den siste sjansen hans. Og at om han noen gang ombestemte seg ang jobben/meg, så ville jeg ikke høre det for det var nok nå. Men det suger fortsatt, når jeg må be en jeg egentlig vil være med mer enn noe annet om å holde seg unnå Anonym poster: e0843a5f907c7010d6cee2996f3fd9cd
Steinar40 Skrevet 5. november 2012 #7 Skrevet 5. november 2012 Takk for tilbakemelding:) Har bedt han om å la meg være i fred fremover, og sa også at dette var den siste sjansen hans. Og at om han noen gang ombestemte seg ang jobben/meg, så ville jeg ikke høre det for det var nok nå. Men det suger fortsatt, når jeg må be en jeg egentlig vil være med mer enn noe annet om å holde seg unnå Anonym poster: e0843a5f907c7010d6cee2996f3fd9cd Ja, det er selvfølgelig ikke noe moro, men noen ganger er det helt nødvendig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå