Gå til innhold

Hva skal man svare en ti åring som er begynt å bli opptatt av sex ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jeg har en tiåring som har oppdaget sex og hva det er for noe, hva voksne gjør på, og nevner plutselig ordet sex og ler og ser på meg, og da vet jeg ikke hva jeg skal si, prøver å si at ja det er noe voksne gjør ja, jeg blir rett og slett flau og aner ikke hva jeg skal si.

Han kan også finne på å gjøre diverse moves med kroppen og hendene sånn som etterligner michael Jackson og så videre.Hva skal man gjøre og si da? bare ignorere det ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du kan spørre om det er noe han lurer på? Initiere en avslappa prat. Sannsynligvis vet han mye om sex allerede i en alder av 10 år.

Mine barn er 6 og 8 og har visst ei god stund allerede hva sex er. At det ikke bare er noe man gjør for å lage barn, men fordi det er godt. De vet hva en kondom er og hva den brukes til, og de vet hva onani er. Etc etc.

Høres ut som han er nyskjerrig og prøver å få deg til å fortelle mer, og det er jo jobben din også.

Endret av la Flaca
  • Liker 1
Skrevet

Ja jeg kan jo spørre om det er noe han lurer på, jeg kan jo spørre om det, han er sikkert nysgjerrig, ikke sikkert hans jevnaldrende kamerater vet alt heller i den alderen :-) jeg kan jo prøve å kjøpe en bok til han da som forklarer en del, det kan jo være en ide, men så var det å finne den boken da.........

Skrevet

Han kan også finne på å gjøre diverse moves med kroppen og hendene sånn som etterligner michael Jackson og så videre.Hva skal man gjøre og si da? bare ignorere det ?

Det er ikke noe galt i det så ja, det skal du ignorere. Kanskje sønnen din en dag blir en god danser?

---------------------------

Når det kommer til sexpraten så tror jeg det er best å være så ærlig som mulig. Svar på det han spør om. Du trenger ikke å gå inn i detaljer eller svare på det han ikke spør om.

Anonym poster: c6caeac198ca0e4780af766a11e9d3ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...