AnonymBruker Skrevet 5. november 2012 #1 Skrevet 5. november 2012 Æsj nå sitter jeg og holder på å skrive en fremføring som jeg skal ha i morgen og jeg klarer ikke å konsentrere meg. Århrhrrhrh, jeg haaaater skole nå altså ! Skal bli såå godt å bli ferdig (går tredje klasse vgs). ÅÅÅÅ FML! JEG VIL IKKE MER!!! Kan noen drepe skolen ? Kan vi ikke gå tilbake til 50-tallet der kvinnen bare var hjemme og laget mat og stelte huset? Mye mer CHILL Å, kommer aldri til å bli ferdig Har så mye for tiden Sorry, må bare få det ut en plass Anonym poster: 5b96991a2914804a6df0398dad030ea0
Rubies_ Skrevet 5. november 2012 #2 Skrevet 5. november 2012 Åh, jeg føler med deg. Hadde noen sånne perioder på vgs, selv Heldigvis gikk jeg ut med et ganske høyt karaktersnitt og verdigheten i behold. Slapp helt av! Hent deg noe godt å drikke og spise, og sett deg i fred og ro. Logg deg ut av Facebook, slå av TV-en og rett deg opp i skuldrene. Konsentrer deg om oppgaven og tenk positivt. Det er den største klisjèen ever, men det hjelper - helt sant. Se lyst på det; jo fortere du blir ferdig, jo fortere får du gjort andre, mer spennende ting
Gjest Daenerys Skrevet 5. november 2012 #3 Skrevet 5. november 2012 Hatet skolen selv, lover deg det blir bedre når du slutter til sommeren, frihetsfølelsen er fantastisk! Hold ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå