Gå til innhold

Hvordan se fresh og feminin ut i hverdagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til vanlig har jeg på meg tight jeans og en strikket, tykk genser. Håret er enten løst eller i en hestehale. Jeg sminker meg naturlig hver dag.

Når jeg ser andre jenter med denne looken, så ser de freshe ut, glødende hud, velstelt hår, og de ser feminine ut. Men jeg ser ut som om jeg akkurat har stått opp, slengt på meg noe, og løpt til skolen.

Det høres kanskje teit ut, men jeg vil se mer ut som en oslojente:p

Har dere noen tips til meg? :)

(Jeg er 25 år gammel, 165 høy, og normalvektig/slank)

Anonym poster: 064b6db289501253788f0de4015473c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

VELDIG vanskelig å si hva som bør gjøres, med mindre du legger ut et bilde av deg, hvilket du sikkert ikke vil? :)

Anonym poster: 0d111bb0ef70386c3378ba059182e561

• Liker 1
Skrevet

Å skrubbe/peele ansiktet en gang i uken gjør at du blir kvitt tørr og død hud, og i stedet får myk hud.

Bruk en god fuktighetskrem. Bruk gjerne fuktmaske en gang i uka.

Å farge og klippe håret gir fort forandring og får deg til å se freshere ut.

Bruk solpudder så du får en gylden glød.

Eksperimenter med sminke. Glitrende øyenskygge kanskje?

Bruk øredobber, ringer, armbånd - generelt smykker.

Jeg kommer ikke på mer sånn i farten. Føler meg ofte ufresh og dratt ut jeg også, men jeg prøver å sminke meg hver dag og bruke litt smykker og klær jeg føler meg bra i.

Skrevet

Takk for tips:)

Anonym: Vet at det er vanskelig uten å se meg, men jeg tør dessverre ikke legge ut bilde :sjenert:

Anonym poster: 064b6db289501253788f0de4015473c2

Skrevet

Sleng ut bilde® av jenter med looken din, som ser fresh og feminine ut, så kan vi kanskje se litt på hva de har gjort for å se slik ut?

• Liker 1
Skrevet

Ta på deg litt smykker/ringer/armbånd/øredobber, Ta litt skimmer i øyekroken (den mot nesa), oppå kinnbena og i amorbuen over leppene, finn en fin lipgloss/leppestift (kan være uvant med leppestift i starten, så begynn med en naturlig farge for så å gå over til en med farge, og husk lipliner), få en ny og fresh hårfrisyre og sett på deg et smil!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...