AnonymBruker Skrevet 5. november 2012 #1 Skrevet 5. november 2012 Er en del slike tråder fra før, men disse har allerede holdt på en stund så derfor oppretter jeg en ny en. Jeg må rett og slett bare på en såkalt sukker-avhengighet-rehabilitering (er det et ord?) før det går over stokk og stein. Også har jeg på en måte fått det for meg at om jeg starter nå så kanskje det ikke vil smake så godt med søtsaker til julen sånn at jeg ikke går opp flere julekilo som jeg har en tendens til Derfor tenkte jeg å prøve meg på 40 dager uten godteri, brus og andre søtsaker. Er det noen som har interesse av å bli med? Anonym poster: 1679c23fdf7106b32e8416c901bee418
Gjest Corex Skrevet 5. november 2012 #3 Skrevet 5. november 2012 (endret) Så bra! Tipper de første dagene er verst. Åh, jeg er så sykt dårlig til å unngå søtsaker! Ps: aner ikke hvorfor jeg ble anonym i hovedinnlegget Endret 5. november 2012 av Corex
Gjest tarandus Skrevet 5. november 2012 #4 Skrevet 5. november 2012 Jeg tror nok jeg skal være med her ja. Starter på onsdag (MÅ ha litt sukker for å orke eksamen, så å slutte midt i den er neppe lurt!).
Gjest Corex Skrevet 5. november 2012 #5 Skrevet 5. november 2012 Jeg tror nok jeg skal være med her ja. Starter på onsdag (MÅ ha litt sukker for å orke eksamen, så å slutte midt i den er neppe lurt!). Flott at du er med. Jeg skjønner godt hva du mener med eksamen, jeg hadde det også sånn bare med snus (har klart å slutte med det nå da). Lykke til med eksamen!
Gjest Maneater? Skrevet 5. november 2012 #6 Skrevet 5. november 2012 Så bra! Tipper de første dagene er verst. Åh, jeg er så sykt dårlig til å unngå søtsaker! Ps: aner ikke hvorfor jeg ble anonym i hovedinnlegget Samme her, har allerede lyst på noe søtt
Gjest tarandus Skrevet 5. november 2012 #7 Skrevet 5. november 2012 Da har jeg laget meg counter - fra onsdag og frem til 17.desember blir det nuff søtsaker på tarandusen
Gjest fabiana Skrevet 5. november 2012 #8 Skrevet 5. november 2012 Med! Har hatt noen reale sukkerdoser de siste dagene. Jeg må være helt avholds, eller ha noen rundt meg når jeg spiser noe søtt. Hvis ikkje spiser jeg til det ikke går mer. Lykke til sier jeg bare!
sofus Skrevet 5. november 2012 #9 Skrevet 5. november 2012 Med! Har hatt noen reale sukkerdoser de siste dagene. Jeg må være helt avholds, eller ha noen rundt meg når jeg spiser noe søtt. Hvis ikkje spiser jeg til det ikke går mer. Lykke til sier jeg bare! Samme her! Jeg greier å begrense meg noenlunde når jeg har noen rundt meg... Er jeg alene å begynner på en sjokolade så er det gjort! Da spiser jeg til jeg er drit kvalm.. Og alikevel fortsetter jeg! Men for å ikke spore helt av tråden her så vil jeg gjerne være med her! Blir ikke lett, men vi skal klare dette!!
Gjest Elissima Skrevet 5. november 2012 #10 Skrevet 5. november 2012 Dere er flinke! Skulle ønske jeg klarte det. Nå har jeg gått over til mørk sjokolade, da jeg ikke tåler vanlig melkesjokolade. Skal ikke mange bitene til før jeg blir kvalm. Må ha viljestyrke for å klare noe sånt, stå på jenter
Rubies_ Skrevet 5. november 2012 #13 Skrevet 5. november 2012 Jeg må være med. Jeg har prøvd utallige ganger, men jeg må si at jeg er en dose avhengig av sukker og usunn mat. Særlig i perioder der jeg er stressa, trener dårlig, osv. er det ekstra ille. Hvis jeg hiver meg på denne, SKAL jeg klare det. Jeg begynner NÅ. Bedre å bare starte med en gang, ingen unnskyldninger. 40 dager - når blir det?
Gjest Corex Skrevet 6. november 2012 #14 Skrevet 6. november 2012 Så bra at så mange er med! Jeg har telt 40 dager frem til 16.desember. Går greit om dagen, men så kommer man hjem og setter seg foran tv'en eller pc'en om kvelden og det er da jeg kjenner søtsuget. Dårlig uvane det å måtte ha noe å putte i munnen hele tiden.Men vi skal klare det! 1
KAchili Skrevet 6. november 2012 #15 Skrevet 6. november 2012 Jeg er med! (og denne gangen skal jg faktisk klare det.... )
pusekatta Skrevet 6. november 2012 #16 Skrevet 6. november 2012 Jeg er med! Akkurat nå er jeg på vei til første trening på en stund, så godtestopp kunne ikke passet bedre. Vi kan klare det sammen
Rubies_ Skrevet 6. november 2012 #18 Skrevet 6. november 2012 Min største utfordring er å ikke plukke med meg noe godsaker mens jeg er på butikken. Pleier alltid å se en liten sjokolade jeg har lyst på, eller noe annet, så tenker jeg ikke så mye mer over det før jeg har betalt. Nå må jeg derimot tenke over hva jeg handler, nå som jeg skal på butikken Wish me luck.
Gjest fabiana Skrevet 6. november 2012 #19 Skrevet 6. november 2012 Er det lov med sukkerfri tyggegummi? Jeg kjører en 3-400 km hver uke og trenger som regel noe for å skjerpe sansene
pusekatta Skrevet 6. november 2012 #20 Skrevet 6. november 2012 Jeg synes iallefall at alt sukkerfritt er lov :-) (Herre, NOE må jeg ha for å overleve) Min første dag uten godteri er snart over, det har gått relativt greit, bortsett fra litt sjokoladesug som vanlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå