Christy Skrevet 2. mars 2004 #1 Skrevet 2. mars 2004 Har veldig lyst til å trene litt før sommeren og komme i form. Har ikke akkuratt råd til å gå på treningsstudio nå, så jeg lurer på om det er noen vits i å trene hjemme? Har trent etter en video de siste dagene, hvor det er en del repitisjoner og det hele er på 40 min som du skal ta annenhver dag. Er ganske aktiv ellers går mye og er i bevegelse. Er ganske slank fra før, så jeg ønsker ikke å gå ned i vekt. Vil bare stramme opp litt. Har nemlig ikke trent på lengee.. Holder dette da?
Gjest Vega Skrevet 2. mars 2004 #2 Skrevet 2. mars 2004 Du trenger ikke følge den videoen fanatisk. Jeg har en video liggende, men ble så lei smilet til dama som instruerte, alle kommentarene osv. Jeg fikk nok, og sluttet å trene i en periode, trodde det var min latskap som gjorde seg gjeldende, selv om jeg gikk turer, men det var videoen... Siden du sikkert kan en del øvelser, kan du ta de på stuegulvet - uten video og gjerne til nyhetene eller debattprogram, så slår du to fluer i ett smekk. Du vet selv hvor du vil stramme opp mest, og kan tilpasse øvelsene etter det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå