AnonymBruker Skrevet 5. november 2012 #1 Del Skrevet 5. november 2012 JEg ser at mange har trøbbel med å stave gorgeous og derfor skriver gorjuss i steden. G-O-R-G-E-O-U-S Sånn. Da håper jeg dere tar notis. Anonym poster: a7e4c969ce86b8e5dc66b8dde6ea9eff 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cho Kon It Skrevet 5. november 2012 #2 Del Skrevet 5. november 2012 Under bryllup? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2012 #3 Del Skrevet 5. november 2012 Ja, er her jeg ser det er en trend. Tror mange kanskje ikke kan stave gorgeous siden de velger å skrive gorjuss. Anonym poster: a7e4c969ce86b8e5dc66b8dde6ea9eff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cho Kon It Skrevet 5. november 2012 #4 Del Skrevet 5. november 2012 ...Men det har jo ingenting med bryllup å gjøre.. Tror du hadde fått bedre respons om du hadde lagt den under språk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. november 2012 #5 Del Skrevet 5. november 2012 noen bare må ha det svart på elfenbenshvitt, ser jeg. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2012 #6 Del Skrevet 5. november 2012 ...Men det har jo ingenting med bryllup å gjøre.. Tror du hadde fått bedre respons om du hadde lagt den under språk. Jo, når det er i dette forumet folk skriver ordet. Anonym poster: a7e4c969ce86b8e5dc66b8dde6ea9eff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Portvinpiken Skrevet 5. november 2012 #7 Del Skrevet 5. november 2012 noen bare må ha det svart på elfenbenshvitt, ser jeg. Hehehe ikke sant! Men godt vi har noen som kan rette på oss da ;-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petalouda Skrevet 5. november 2012 #8 Del Skrevet 5. november 2012 noen bare må ha det svart på elfenbenshvitt, ser jeg. Ha ha ha ha nå lo jeg høøøøøyt her !!!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 5. november 2012 #9 Del Skrevet 5. november 2012 Skriver ofte "djisess", selvsagt fordi jeg ikke vet hvordan man skriver "Jesus". Eller "oxo" som noen skriver. Vel, ikke akkurat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mari kontrari Skrevet 5. november 2012 #10 Del Skrevet 5. november 2012 Gorjuss: http://www.santoro-london.com/shop/gorjuss/ ...trodde jeg denne tråden handlet om. Og tenkte at nå kommer det endelig en interessant brudekjoletråd. (Forøvrig har vi vel ikke bruk for ordet gorgeous, feilstavet eller ikke, her uansett - alle skjønner jo norsk?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 8. november 2012 #11 Del Skrevet 8. november 2012 Jeg trodde det hadde noe å gjøre med det russiske juridiske systemet under Gorbatsjov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. november 2012 #12 Del Skrevet 8. november 2012 Jeg trodde det hadde noe å gjøre med det russiske juridiske systemet under Gorbatsjov. *klsjjjjj!* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå