AnonymBruker Skrevet 5. november 2012 #1 Skrevet 5. november 2012 Jeg har prøvd slyngetrening både hos fysioterapaut og på et treningssenter. Nå har jeg tenkt å kjøpe meg slynge for å ha hjemme. Hos fysioterapauten brukte jeg den professjonelle (visstnok) fra Redcord. Den liker jeg ikke, syns den er vanskelig å stille + at det er trangt å få føttene inn i løkkene/håndtakene. Dyr er den også. Det er denne: http://www.x-life.no/redcord_trainer/P_1082 På treningsstudio brukte jeg en billigutgave som var enklere og bedre å bruke. Treneren sa jeg kunne kjøpe en slik på nett. Nå husker jeg ikke akkurat navnet på den, men jeg fant den i alle fall ikke da jeg søkte på nett. Noen her på kg som har noen gode slynger å anbefale? Anonym poster: 9d699a3934d8ff4b15b5fc816ec39de2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2012 #2 Skrevet 6. november 2012 RedCord mini. Anonym poster: 843ef8c4497d8975dd8a16f32846e88c
Wiggins Skrevet 6. november 2012 #3 Skrevet 6. november 2012 Her er begge to: http://shop.redcord.no/G170001/main.aspx?page=articlelist&gid=10&gidlevel=1 Hvis du skal kjøpe mini-utgaven må du kunne feste kroker i taket der du bor, evt. der du skal ha den. Disse krokene må være solide; de skal tåle vekta di og vel så det.
Supraspinatus Skrevet 14. november 2012 #4 Skrevet 14. november 2012 Alle slynger fungerer etter samme prinsipp, så du trenger ikke kjøpe dyrt utstyr. TRX, Jungle gym XT, redcord eller rett og slett gymnastikkringer. Alt fungerer bra. Forskjellen er stortsett prisen. Selv har jeg gymnastikkringer og er veldig fornøyd. Da kan man også trene på mer avanserte øvelser etterhvert.
Gjest barista Skrevet 14. november 2012 #5 Skrevet 14. november 2012 Jeg bruker denne, og er veldig fornøyd. Den er rimelig, og grei. Festes enten i taket, eller over døren. Ingen problemer med å få inn føtter eller noe, anbefales!
megina Skrevet 21. mai 2013 #6 Skrevet 21. mai 2013 Kjøpte først en Redcord mini. Men synes denne var veldig vanskelig å justere. Dessuten likte jeg ikke at tauene var så tynne. Så jeg har kjøpt Draugr Slingtrainer herfra Er veldig fornøyd med denne. Super enkel justering,virker som om kvaliteten er bedre. Også er den jo mye billigere ! Anbefales.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå