aglaea Skrevet 5. november 2012 #1 Skrevet 5. november 2012 Vi skal ha en julekalender på jobb, på mellom 50-100 kr, bare slik at man får kjøpt en liten ting Det er ganske likt delt mellom menn og kvinner på jobb, litt i alle aldre, så det bør jo være en ting som de fleste kan like. Noen som har forslag?
Gjest Tekola Skrevet 5. november 2012 #2 Skrevet 5. november 2012 Hva med en pose Twist eller noe sånt noe? God te i løsvekt? En hyggelig kaffekopp?
MissStiles Skrevet 6. november 2012 #4 Skrevet 6. november 2012 Hatt julekalender på jobb et par ganger. Alt fra sjokolade til refleks til te til pandoru pakkesett.
aglaea Skrevet 6. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2012 Takk Jeg tenker også på noe i den duren, som te/kaffe, twist evt. noe morsomt, hvis jeg klarer å være kreativ nok. Klarer ikke helt å se for meg at mannfolkene her i avdelingen (og det er en god del av dem..) vil sette like stor pris på et panduro pakkesett.. 1
Rakkerunge Skrevet 6. november 2012 #6 Skrevet 6. november 2012 Mye mannfolk? Kjøp ei pakke kondomer og glidemiddel :fnis: Men fra spøk til alvor (?), hva med prompepute, et par flasker juleøl, svær marsipangris, ei flaske vin, sudokuhefte/kryssordblad, pocketbok (krim?), kinogavekort, kommer ikke på mer akkurat nå.
Gjest O___o Skrevet 19. november 2012 #8 Skrevet 19. november 2012 Polet-øl, julebrus, en fin kopp, toffifee, refleksdyr, en DVD, mozartkuler, hvis du kan bake - hjemmelagede kaker som er overdrevet pent pyntet og dandert i fin cellofan med juledingel på
Coffee_Cup_ Skrevet 20. november 2012 #9 Skrevet 20. november 2012 En termos og en pakke kvikk lunsj 1
aglaea Skrevet 20. november 2012 Forfatter #10 Skrevet 20. november 2012 Mye bra forslag:) Tror nok jeg skal komme på noe ja.
challenger Skrevet 21. november 2012 #11 Skrevet 21. november 2012 Blir alltid så skuffa over innholdet i slike julepakker på jobb jeg. Det er så forbanna mye ræl ute å går i slike pakker. Det jeg liker er jo ikke dermed sagt at Per liker akkurat. Så derfor skal det MYE til at noe faller i smak. Jeg safer alltid med å kjøpe noe snop jeg, da er det større sannsynlighet for at det faller i smak hos motparten. Det ville jeg blitt mest glad for å få også, for da kan det i det minste spises opp istedet for at det skal bli kastet i søpla tvert jeg kommer hjem..
aglaea Skrevet 30. november 2012 Forfatter #12 Skrevet 30. november 2012 Endte opp med gavekort på kino:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå