Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha en julekalender på jobb, på mellom 50-100 kr, bare slik at man får kjøpt en liten ting :) Det er ganske likt delt mellom menn og kvinner på jobb, litt i alle aldre, så det bør jo være en ting som de fleste kan like. Noen som har forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med en pose Twist eller noe sånt noe? God te i løsvekt? En hyggelig kaffekopp?

Skrevet

Hatt julekalender på jobb et par ganger. Alt fra sjokolade til refleks til te til pandoru pakkesett.

Skrevet

Takk :) Jeg tenker også på noe i den duren, som te/kaffe, twist evt. noe morsomt, hvis jeg klarer å være kreativ nok. Klarer ikke helt å se for meg at mannfolkene her i avdelingen (og det er en god del av dem..) vil sette like stor pris på et panduro pakkesett.. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Mye mannfolk? Kjøp ei pakke kondomer og glidemiddel :fnis:

Men fra spøk til alvor (?), hva med prompepute, et par flasker juleøl, svær marsipangris, ei flaske vin, sudokuhefte/kryssordblad, pocketbok (krim?), kinogavekort, kommer ikke på mer akkurat nå.

• 2 uker senere...
Skrevet

Polet-øl, julebrus, en fin kopp, toffifee, refleksdyr, en DVD, mozartkuler,

hvis du kan bake - hjemmelagede kaker som er overdrevet pent pyntet og dandert i fin cellofan med juledingel på

christmas-cookies.jpg

Skrevet

En termos og en pakke kvikk lunsj :)

• Liker 1
Skrevet

Mye bra forslag:) Tror nok jeg skal komme på noe ja.

Skrevet

Blir alltid så skuffa over innholdet i slike julepakker på jobb jeg. Det er så forbanna mye ræl ute å går i slike pakker. Det jeg liker er jo ikke dermed sagt at Per liker akkurat. Så derfor skal det MYE til at noe faller i smak. Jeg safer alltid med å kjøpe noe snop jeg, da er det større sannsynlighet for at det faller i smak hos motparten. Det ville jeg blitt mest glad for å få også, for da kan det i det minste spises opp istedet for at det skal bli kastet i søpla tvert jeg kommer hjem..

• 2 uker senere...
Skrevet

Endte opp med gavekort på kino:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...