Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2004 #1 Del Skrevet 2. mars 2004 Hvordan vet man om man er trang eller ikke? Om jeg stikker inn to fingre, kjenner jeg at det strammer litt, og jeg får vondt hvis jeg stikker inn 3 fingre. Er det normalt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slapp_nuddel Skrevet 2. mars 2004 #2 Del Skrevet 2. mars 2004 Ut ifra det jeg har fått med meg så utvider vel den saken deres seg etter behov Men nå er jeg gutt da... hva vet jeg egentlig... Skulle gitt mye for å være jente en uke.. hadde vært gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 2. mars 2004 #3 Del Skrevet 2. mars 2004 Trang/ ikke trang har mye med muskulaturen der inne å gjøre. Du blir også trangere når du har det godt, selv om skjeden utivder seg under samleie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste Skrevet 3. mars 2004 #4 Del Skrevet 3. mars 2004 Det har nok noe med muskulaturen å gjøre Ja, Men jeg synes det må være trangt for at det skal være godt . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 3. mars 2004 #5 Del Skrevet 3. mars 2004 Det har nok noe med muskulaturen å gjøre Ja' date=' Men jeg synes det må være trangt for at det skal være godt .[/quote'] Det må litt størrelse til for at det skal bli bra også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Benedicte 30 Skrevet 4. mars 2004 #6 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg har ikke hatt så mye sex som alderen skulle tilsi, men har et 2 årig samboerforhold og noen få andre penetration-erfaringer: Jeg tror selv jeg er "normalt" trang der nede og trener knipeøvelser av og til for å bedre muskulaturen..men eks'en min hadde ikke en spesielt stor p..men sikkert helt normal/gjennomsnittelig. Jeg må innrømme at friksjonen/penetreringen ikke føltes noe særlig! Så det hadde i grunnen gjort seg med noe større!! Jeg kjente faktisk nesten aldri noe der...men har tidligere følt det deiligere med en annen gutt som hadde større, så.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå