Gjest barista Skrevet 5. november 2012 #1 Skrevet 5. november 2012 Noen andre som har laget julegavekalender til segselv? Tenkte å gjøre det i år, å putte i småting som lipsyler, og andre ting som jeg uansett "trenger". Hva tenker dere om det? Litt småkjipt å vite hva jeg får da.. Men, kanskje litt koselig fordet? Eller bare waiste?
Gjest juvelia Skrevet 5. november 2012 #2 Skrevet 5. november 2012 Hørtes koselig ut selv om det beste er å få noe fra andre. Du kan jo pakke de inn gaveposer å blande de i en haug før du setter tall på.. Så er du hvertfall litt uviten hvilken dager du får den å den gaven. Hihi,barnslig juleglede lenge leve!! ) 3
Gjest barista Skrevet 5. november 2012 #3 Skrevet 5. november 2012 Hørtes koselig ut selv om det beste er å få noe fra andre. Du kan jo pakke de inn gaveposer å blande de i en haug før du setter tall på.. Så er du hvertfall litt uviten hvilken dager du får den å den gaven. Hihi,barnslig juleglede lenge leve!! ) Jepp, juletiden er tiden for barnet i oss alle! :-D Skal få kjøpt poser ja, i lik str. for å ikke se så tydelig hva som er inni. :-D Og kanskje lage kalenderen klar allerede denne uken, da har jeg kanskje glemt hva som er i de, til advent. :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå