Payton Skrevet 5. november 2012 #1 Skrevet 5. november 2012 Bryllupet blir til sommeren, men vet ikke når jeg skal begynne med kjoleprøving...
Adele Skrevet 5. november 2012 #2 Skrevet 5. november 2012 Begynn nå du.. Husk at det tar tid å lage kjolen også..
Portvinpiken Skrevet 5. november 2012 #3 Skrevet 5. november 2012 Begynn nå du.. Husk at det tar tid å lage kjolen også.. Er jo ikke alle kjoler som skal lages da. Kommer an på hvor man kjøper den osv. I flere brudesalonger får man med kjolen samme dag og så kommer man tilbake for å legge den opp før bryllupet. Noen steder er det bestillingstid fra 3 uker til 3 md. Men jeg ville begynt å se etter den nå ja. Ikke for lang tid dette.
Gjest lisha Skrevet 5. november 2012 #4 Skrevet 5. november 2012 Du kan begynne å kikke nå om kjolen trenger å tilpasses noe, så tar det ofte tid!
Gjest kiara_pusen Skrevet 5. november 2012 #5 Skrevet 5. november 2012 8.mnd leveringstis (heldigvis inkludert tilpassning)... Det er lenge, så det kommer helt an på hva slags kjole du skal ha og fra hvor.
Gjest 2013 bryllup Skrevet 5. november 2012 #7 Skrevet 5. november 2012 Min kjole har 3-5 måneders leveringstid, så det er lurt å begynne tidlig, i tilfelle du faller for en som tar lang tid å få! Kos deg!
Dove Skrevet 11. november 2012 #8 Skrevet 11. november 2012 Begynn nå. Jeg somla, ombestemte meg, og hadde planer som gikk til helvete. Resultatet var at jeg stod to uker før bryllupet med ingen kjole og et budsjett på 3000 kroner. Jeg fikk 3000 kroner ekstra av besteforeldrene mine, og fant en helt fantastisk kjole på salg - men jeg hadde griseflaks. Ikke ta den sjansen.
Pingting Skrevet 11. november 2012 #9 Skrevet 11. november 2012 (endret) Feil tråd. Hvordan i alle dager skjedde det...? Endret 11. november 2012 av Pingting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå