Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2004 #1 Skrevet 2. mars 2004 har det ikke akkurat så ok i ekteskapet hverken min mann eller jeg,ender nok med at vi rusler hver våres vei.Vet at han sjekker min tlf og svarer på den hvis den ringer,noe jeg synes er helt ok.Har ikke noe å skjule,det har også vært ok at jeg har sett på /svart på hans tlf,men det er det slutt på gitt....Blir jo innmari nysgjerrig da..Så i går greide jeg ikke å styre meg.Det var en mld med invitasjon til lunsj,nr tilhørte en dame.gidder ikke å lage noe oppstyr ang dette,men lurer litt på om gutter sender slike innvitasjoner til lunsj???? Blir jo så innmari nysgjerrig
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2004 #2 Skrevet 2. mars 2004 Hei du! Høres jo noe rart ut dette da! Har du konfrontert han med den sms'en du fant? Kanskje noe så uskyldig som lunsj med en kollega? Min tidligere samboer og jeg hadde en deal på at mobilen var privat... Og jeg kjenner meg igjen, jeg klarte IKKE la være å se i hans mob. når jeg fikk en magefølelse om at noe var galt.. Og jeg fikk rett og mistankene bekreftet! Du spør om gutter sender slike invitasjoner til lunsj??? Men var det ikke her ei dame som hadde sendt invitasjon da? Håper du finner ut av tingene! :-?
Fakse Skrevet 2. mars 2004 #3 Skrevet 2. mars 2004 Jeg spiser lunch med venner av begge kjønn. For meg er det vanlig at både gutter og jenter tar initiativ til dette, og det er like vanlig for meg å spise lunch med en venn alene som med flere samtidig. Synes ikke dette i seg selv er noe å ta på vei for. Om ekteskapet er dårlig bør du heller ta det opp og eventuelt få avslutta om dere begge er enige om at ting ikke funker. Ikke nedverdige deg til å snoke i hans saker, det gjør i alle fall ikke forholdet bedre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå