Petalouda Skrevet 5. november 2012 #1 Skrevet 5. november 2012 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/viewimage?finnkode=38174482 Herreguuuuuuud så vanvittig fantastisk nydelig !!! For første gang har jeg sett en kjole som faktisk kan konkurrere med min .... er nesten så jeg får lyst til å være utro her ... <3
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2012 #3 Skrevet 5. november 2012 Vet du, jeg tror den du allerede har er bedre. Klem. 6
Adele Skrevet 5. november 2012 #4 Skrevet 5. november 2012 Joda, den var fin.. Mn hva er greia med de hempene bak? 1
Gjest kiara_pusen Skrevet 5. november 2012 #5 Skrevet 5. november 2012 Nei, den var ikke finere P. dropp hele ideen med å se etter noen andre kjoler. Første bud i bridzilla loven: ikke se på andre kjoler når du har bestilt/kjøpt. Jeg likte den ikke, men jeg er ingen fan av blonder. 4
Petalouda Skrevet 5. november 2012 Forfatter #6 Skrevet 5. november 2012 Vet du, jeg tror den du allerede har er bedre. Klem. ... tusen takk, det var veldig pent sagt Joda, den var fin.. Mn hva er greia med de hempene bak? Du tenker på stroppene ? Jeg antar det er for tilpasningens skyld Nei, den var ikke finere P. dropp hele ideen med å se etter noen andre kjoler. Første bud i bridzilla loven: ikke se på andre kjoler når du har bestilt/kjøpt. Jeg likte den ikke, men jeg er ingen fan av blonder. he he ... jeg ser på kjoler hele tiden, syns det er moro å se at det ikke finnes noen finere enn min .. *ler* og selvom denne er griiisefin er jeg fortsatt suuuuperfornøyd med den jeg har. dersom jeg ikke allerede hadde en kjole ville jeg så definitivt dratt og sett på denne, for jeg eeelsker den gammeldagse blondevintage-stilen .. kanhende det er litt mye på denne når man ser den irl,og så er slepet litt for langt for min smak (siden jeg jo er annengangsbrud) så jeg hadde fortsatt valgt miiiin altså, men steike denne her var gorjuss
AnonymBruker Skrevet 5. november 2012 #7 Skrevet 5. november 2012 Kan du vise din kjole? Anonym poster: fdebd2b3dadd109d86410184144f64fd
Gjest kiara_pusen Skrevet 5. november 2012 #8 Skrevet 5. november 2012 ... tusen takk, det var veldig pent sagt Du tenker på stroppene ? Jeg antar det er for tilpasningens skyld he he ... jeg ser på kjoler hele tiden, syns det er moro å se at det ikke finnes noen finere enn min .. *ler* og selvom denne er griiisefin er jeg fortsatt suuuuperfornøyd med den jeg har. dersom jeg ikke allerede hadde en kjole ville jeg så definitivt dratt og sett på denne, for jeg eeelsker den gammeldagse blondevintage-stilen .. kanhende det er litt mye på denne når man ser den irl,og så er slepet litt for langt for min smak (siden jeg jo er annengangsbrud) så jeg hadde fortsatt valgt miiiin altså, men steike denne her var gorjuss Nei, det var den ikke. Den så ut som en gammeldags blondeduk hos bestemor. Sånn like gogjuss? Neida, den ble bare litt mye for min del. Dessuten er ingen finere enn drømmekjolen! Slik er det bare nemlig.
Gjest Purelove Skrevet 5. november 2012 #9 Skrevet 5. november 2012 Synes ikke den var så fin jeg... 5
Gjest 2013 bryllup Skrevet 5. november 2012 #10 Skrevet 5. november 2012 Du må jo ikke se på kjoler etter kjøp! Jeg sliter med det jeg også da, har så lyst å kikke videre, men jeg våger ikke
Gjest Blur Skrevet 5. november 2012 #11 Skrevet 5. november 2012 Den var mindre fin, syntes jeg. Den du har Petalouda er mye bedre!!
Petalouda Skrevet 5. november 2012 Forfatter #12 Skrevet 5. november 2012 Jeg ser masse på kjoler jeg, og koooooser meg Og den angringen jeg drev med i formiddag har gått over for lengst - min kjole er fiiiiiiinest *hopper og danser* men jeg har kjolefetisj altså. alle typer kjoler. kanskje jeg må gifte meg en tredje gang bare for å få prøvde brudekjoler igjen he he he
Petalouda Skrevet 5. november 2012 Forfatter #13 Skrevet 5. november 2012 Den var mindre fin, syntes jeg. Den du har Petalouda er mye bedre!! tusen takk *hjerte*
Gjest kiara_pusen Skrevet 5. november 2012 #14 Skrevet 5. november 2012 Jeg ser masse på kjoler jeg, og koooooser meg Og den angringen jeg drev med i formiddag har gått over for lengst - min kjole er fiiiiiiinest *hopper og danser* men jeg har kjolefetisj altså. alle typer kjoler. kanskje jeg må gifte meg en tredje gang bare for å få prøvde brudekjoler igjen he he he Du jeg tror ikke jeg har sett hovedkjolen din jeg, lyst til å vise link til blondeskjønheten? Jeg ser også på kjoler, men holder meg langt unna min egen stil. Da kunne kjøpelysten fort kommet tilbake.
Gjest Chin Skrevet 5. november 2012 #16 Skrevet 5. november 2012 Det der tror jeg er en av de fineste jeg har sett, retten og sletten.
Gjest kiara_pusen Skrevet 5. november 2012 #17 Skrevet 5. november 2012 Det er rett og slett ingen konkurranse. 1
Petalouda Skrevet 5. november 2012 Forfatter #18 Skrevet 5. november 2012 Det der tror jeg er en av de fineste jeg har sett, retten og sletten. *sukk* ja den er virkelig griselekker ....
Thylacine Skrevet 5. november 2012 #19 Skrevet 5. november 2012 Dette er skummelt gjort av deg, Petalouda! Selv holder jeg meg langt unna å snike for mye på kjoler nå som jeg fant en som passet så bra til meg Fin kjole, men ikke legg for mye i denne :)
Petalouda Skrevet 5. november 2012 Forfatter #20 Skrevet 5. november 2012 Dette er skummelt gjort av deg, Petalouda! Selv holder jeg meg langt unna å snike for mye på kjoler nå som jeg fant en som passet så bra til meg Fin kjole, men ikke legg for mye i denne :) hi hi jeg har skikkelige baller serru så jeg tør det meste har sett masse på kjoler jeg, og sjekker Finn hver eneste dag, men ikke for å se etter konkret kjole til meg selv, bare for å se hvordan andre vanlige folk ser ut i ulike kjoler finnes masse bra tips til do`s and dont`s skal jeg si deg he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå