AnonymBruker Skrevet 5. november 2012 #1 Del Skrevet 5. november 2012 I sommer leide samboern og jeg inn et flyttebyrå for å ta flyttingen for oss. Vi sendte inn en bestilling over nett, og fikk tilbake et prisforslag inkl forsikring på epost. Bekreftelsen skjedde over telefon. Byrået kom da det skulle, men en stund var de med en mann i stedet for to, som vi hadde bestilt. I tillegg ble et møbel ødelagt, men dette har vi jo forsikring for. Uken etter ringte jeg byrået for å si fra at vi ikke ville betale full pris for tiden det bare var én mann til stede, og gjøre oppmerksom på skaden. Bilde av skade ble sendt til firmaet. Nå, to måneder senere står vi her uten å ha fått faktura på flyttingen. Og da lurer jeg på om vi har "oppsøkende" plikt, eller skal vi bare sitte på gjerdet og vente på at fakturaen kommer i posten? Hvilke plikter har firmaet når de ikke får inn pengene sine? Jeg går ut i fra at de samarbeider med et inkassobyrå, hvordan jobber de for at firmaet skal få pengene sine? Anonym poster: 0acd4da46d3e76e46a5dc3c37a185bdb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topplue Skrevet 5. november 2012 #2 Del Skrevet 5. november 2012 De har ikke sendt regningen til den gamle adressen deres da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2012 #3 Del Skrevet 5. november 2012 [quote name=Forever ' timestamp='1352118593' post='11766511] De har ikke sendt regningen til den gamle adressen deres da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå