Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

(visste ikke helt hvor jeg skulle plassere denne tråden jeg..)

I sommer var jeg og bestevenninnen min på ferie i utlandet. Jeg gledde meg skikkelig før vi reiste og tenkte at dette kom til å bli skikkelig morro med mye fest og nye bekjentskaper.

Vi var der i 3 uker, og jeg mistrivdes veldig. Hvorfor?

Fordi jeg følte meg usynlig. Alle guttene kom bort til henne, og enset ikke meg. De så ikke på meg en gang. De spurte om hun ville være med på ting, og de inviterte ikke meg med en gang. Hun var ute alene flere ganger med guttene som kom bort til henne, i mens jeg satt igjen på hotellrommet mitt og følte meg som dritt.

Når jeg fikk bli med ut en gang, så følte jeg meg skikkelig usynlig. Jeg prøvde å få i gang samtale med guttene. De svarte kort og rettet oppmerksomheten mot henne igjen. Hun fikk også veldig mange komplimenter. "Ooh, beautiful giiirl! whats your name? Hey sexy! how are yoou??" Babyyy! "

Hver dag vi var der nede følte jeg meg stygg og mindreverdig. Hun fikk til og med gratis drinker, gratis mat, blomster og is. Til og med gratis ting. Og jeg stod der og fikk ingenting. Jeg er tydeligvis ufattelig stygg. De er alltid venninnene mine som får oppmerksomheten samme hvor vi er, men den ferien tok kaka. Jeg kom hjem fra utlandet med null selvtillit, og det ødelagte resten av sommeren.

Ikke misforstå meg, jeg unner venninnen min oppmerksomheten. Det er bare det at... De kunne i allefall svart meg når jeg spurte de om ting, smilt til meg og vist meg at jeg faktisk eksisterer jeg også :(

Hvorfor er det sånn? Hvordan kan noen ikke ense deg? Følte meg som en taper.

Anonym poster: 8705106a61699ddc1cbf30c5bc59989f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Prøv på relasjoner og samliv du. Ferien fra helvete passer inn her dersom hotellet var rævva og maten dårlig.

• Liker 5
Skrevet

Husker jeg opplevde det samme da jeg var i Kroatia da jeg var 15, da venninna mi som vi reiste med fikk ALL oppmerksomheten. Og forresten så kommer jeg på at det samme skjedde i Italia noen år før.. Kjipt..

Skrevet

Var venninnen din flink til å inkludere deg da? Jeg leser at du ofte satt inne på hotellet, var hun flink til å ta deg med ut og finne på ting med deg, eller solte hun seg i guttenes oppmerksomhet?

Anonym poster: b685f05dc56954385db38f4eb70ece2a

• Liker 5
Skrevet

Åhr, det hørtes skikkelig dritt ut! Jeg har opplevd lignende selv. Med en venninne er det alltid hun som får oppmerksomheten. Når jeg er med henne florerer guttene rundt oss, også kommer det frem at hun har kjæreste og da stikker alle, selv om jeg er der. Singel og alene. Det er skikkelig kjedelig! Men, når det er sagt, så har jeg det motsatt med en annen venninne. Når vi henger sammen er det alltid jeg som får oppmerksomheten. Jeg må bare fortelle, at det er ikke så kjekt det heller, altså. Man står der og blir litt smigret, samtidig som man får kjempedårlig samvittighet overfor venninnen osv.

Men, rart av venninnen din å reise ut med dem når du satt alene på hotellrommet?

Anonym poster: e417ec339395ce1c45e24c76af70701f

• Liker 3
Skrevet

I stedet for "ferien fra helvete" ville jeg kalt dette for "helvetes venninne".

Var det ikke DEG hun var på ferie med?!

• Liker 10
Skrevet

Skulle til å nevne det samme som flere ovenfor her. Jeg ville aldri dratt fra veninna mi alene på hotellrommet...

• Liker 2
Skrevet

Det er jo venninnen din det er noe i veien med. Det er IKKE greit å la deg sitte igjen alene på hotellet mens hun drar ut og har det morro. Jævla egoistiske "venninne"!

• Liker 1
Skrevet

Slik har jeg det ofte, spesielt med bestevenninnen min, men til forskjell fra din reisevenninne så er hun alltid inkluderende overfor meg og evt andre jenter hun er med.

Hadde reisevenninnen min dratt ut med andre hun møtte på tur uten å inkludere meg (slik at jeg ble sittende igjen på hotellet alene) så vet jeg faktisk ikke om hun hadde vært venninnen min lenger. For en bitch! Og tenkte hun ikke sikkerhet!? Hørtes ikke ut som om dere var i Sverige akkurat.

Anonym poster: 0f6483aed2facf5545343f11dda3c26c

• Liker 2
Skrevet

Høres ut som et kjent scenario!

Har opplevd akkurat det samme på ferie. Har en venninne som alltid får oppmerksomheten og jeg opplevde at gutter som kom bort til meg for å snakke..kom kun for å sjekke om venninnen min var singel! Gutter på sjekkern er jo bare enkle og overfladiske så det er jo ikke noe å ta seg nær av egentlig, men skjønner din frustrasjon. Jeg opplevde også å bli forlatt på hotellrommet fordi min venninne skulle ut på date med sin ferieflørt. Jeg endte med å dra ut alene og klarte heldigvis å ha det gøy uten henne.

There will be better times :)

Ingenting feil på deg, heller feil på venninnen din som er så egoistisk. Velg reisekamerat med omhu neste gang!

Anonym poster: 0cf5a2e8872dad1bc427f87398231d9f

Skrevet

Er du brunette og hun blond?:):):):):)

• Liker 1
Gjest anonymkvinne27
Skrevet

Jeg hadde heller ikke latt min venninne blitt sittende igjen alene på ett hotellrom... :nei: Ikke OK, og veldig frekk oppførsel spørr du meg. Det var jo deg hun var på ferie sammen med. En voksen person skal behandle sine venner bedre enn dette.

Tenk deg om to ganger i forhold til hvem du reiser på ferie med neste gang :)

Skrevet

Ikke ta det så tungt. Det er lett å gi oppmerksomhet til ei venninne som er flørtende, lett å få i seng, og ikke så vanskelig å få i prat. Likedan hadde jeg det da jeg var yngre, men jeg var veldig sjenert, og hadde problemer med å bli kjent med nye folk.

I dag er det omvendt, jeg får oppmerksomheten, og satser på at det er fordi jeg har endret personlighet, og ikke fordi jeg har blitt penere;)

Anonym poster: 78e9d416410cda54d4950bd35f41491f

Skrevet

Ikke ta det så tungt. Det er lett å gi oppmerksomhet til ei venninne som er flørtende, lett å få i seng, og ikke så vanskelig å få i prat. Likedan hadde jeg det da jeg var yngre, men jeg var veldig sjenert, og hadde problemer med å bli kjent med nye folk.

I dag er det omvendt, jeg får oppmerksomheten, og satser på at det er fordi jeg har endret personlighet, og ikke fordi jeg har blitt penere;)

Anonym poster: 78e9d416410cda54d4950bd35f41491f

. Hva faen? Ei jente som får oppmerksomhet og er flørtende er lett å få i seng? Det må væredet dummeste utsagnet så langt
Skrevet

Ja, dette var ikke mye til bestevenninne, for å si det pent.

Hvem trenger fiender med slike venner.

Skrevet (endret)

Fy søren, føler skikkelig med deg! Vet selv hvordan det er å føle seg mindreverdig og ha null selvtillit, og det er ikke noe jeg unner noen. Synes det var ganske dårlig gjort av henne at hun ikke tenkte på deg. Virker jo som hun nærmest ble blendet av all oppmerksomheten hun fikk og ikke tenkte særlig på deg. Har du prøvd å snakke med henne om det? Kan jo hende hun har noe å si som hjelper :) Men du må uansett vite at det du opplevde der nede var helt ufortjent. Ingen fortjener å føle seg slik. Håper du får det bedre snart, og at det ikke ødelegger så altfor mye for deg fremover. Lykke til :)

:klem:

Endret av scaramouche1
Skrevet

ts her

Takk for alle svar!

Mange av dere skriver at dere aldri ville ha latt venninnen deres sitte igjen alene på et hotellrom. Det skjønner jeg, og det hadde heller aldri jeg gjort.

Men, tror nok ikke det hadde vært gøy for meg å være med ut når de ikke enset meg, og ikke ville snakke med meg. Jeg ble kun invitert ut 1 av gangene, og det var nok for meg.

Jeg kunne jo heller ikke nekte venninnen min å reise ut med de. Hun ville jo. Hun likte nok oppmerksomheten. Årgh, den ferien var gørr. Hun er ikke en dårlig venninne, bare fordi hun gikk ut og hadde det gøy med andre synes jeg. Hadde det skjedd hver dag hadde jeg nok reagert. Men vi (hun) fikk jo aldri fred fra alle disse guttene, og ferien ble mer stressende enn behagelig.

Tror muligens jeg reiser alene neste gang :P

Skrevet

ts her

Takk for alle svar!

Mange av dere skriver at dere aldri ville ha latt venninnen deres sitte igjen alene på et hotellrom. Det skjønner jeg, og det hadde heller aldri jeg gjort.

Men, tror nok ikke det hadde vært gøy for meg å være med ut når de ikke enset meg, og ikke ville snakke med meg. Jeg ble kun invitert ut 1 av gangene, og det var nok for meg.

Jeg kunne jo heller ikke nekte venninnen min å reise ut med de. Hun ville jo. Hun likte nok oppmerksomheten. Årgh, den ferien var gørr. Hun er ikke en dårlig venninne, bare fordi hun gikk ut og hadde det gøy med andre synes jeg. Hadde det skjedd hver dag hadde jeg nok reagert. Men vi (hun) fikk jo aldri fred fra alle disse guttene, og ferien ble mer stressende enn behagelig.

Tror muligens jeg reiser alene neste gang :P

Skulle ikke vert nødvendig å måtte nekte veninnen sin å gå ut, hun burde selv sett at det er dårlig gjort:)

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville syns det var en slitsom ferie ha så mye oppmerksomhet rundt meg.

Du kunne jo ha levd livet på byen, på stranda, på bar, på sightseeing og slappa av og kost deg uten alle "fluene" rundt venninnen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...