Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei! Jeg har en viss trang til å vite at kjæresten min har vært mest glad i meg i forhold til de andre kjærestene sine. Huff. Er dette normalt? Jeg tviler på det :-? Er liksom redd for at kjæresten min skal ha vært mer glad i de forrige kjærestene sine enn han er i meg.. Noen tips til hvordan jeg kan slutte med dette? Jeg blir også fort veldig sjalu og sliter med dette. Selv om jeg stoler på kjæresten min, blir jeg veldig fort sjalu. Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør akkurat det samme, vet ikke hvorfor, men nå er vi i allefall to om det så da er det kanskje ikke så unormalt lenger ;)

Nei, jeg tror nok at det er mange som føler det sånn. Men jeg ser det som en god egenskap jeg :)

Skrevet

Det tror jeg og må være helt normalt :) Og jeg tror at kjæresten din føler det samme. Men kanskje ikke alle tenker like mye på det, likevel, du er i hvert fall ikke unormal eller rar. :)

Men hva om du tenker som så - klarer du å skille eller si at du er mer glad i den ene enn i den andre, og vil du kunne si at du var mer glad i en person i fortid (som du ikke lenger er glad i) enn du er i en person i nåtid?

Jeg tenker at det blir ikke helt slik vi føler og tenker. Eller?

Atmi

Skrevet

Jeg har aldri tenkt slike tanker. Hvorfor skal jeg slite meg ut med å lure på om han elsker meg mer enn de forrige kjærestene, for et ordentlig svar kan man aldri få. Slike tanker kommer det ingenting positivt ut av. Jeg går da heller ikke rundt og sammenligner mine følelser for ham med de jeg hadde for mine forrige kjærester. Nei, det viktigste for meg er at vi er sammen nå og vil dele livet med hverandre.

Skrevet

I begynnelsen av et forhold har jeg alltid tenkt sånn - men etterhvert som man blir trygg på at den andre parten ER glad i en så går det liksom over. Alltid litt usikkert i begynnelsen. Tror absolutt ikke det er unormalt. :)

Skrevet

:kyss: Den siste forelskelsen er vel :hjertesmil: alltid den sterkeste....er det ikke så ??? :hjerter2:

Skrevet

Det er da deg han er sammen med? Altså - You win!

Tror uansett du godt kan jobbe litt med å føle deg tryggere i forholdet ditt. Lykke til!

Gjest Anonymous
Skrevet

tror du må jobbe litt med deg selv. livet er ingen konkurranse. du bare piner deg selv. dette er første steg mot å bli komplett gal...

men dessverre, du er normal alikevel...

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja du er rar!

Og selv om du får han til å si at du er den han har vært mest glad i , så er det ikke nødvendigvis sant......... :oops: Så jeg anbefaler deg å la det ligge.......ellers kan du risikere å bli veldig såret her! :-?

Alle tenker nok litt på dette, særlig unge mennesker...Men du er litt rar ja!

Gjest Anonymous
Skrevet
Det er da deg han er sammen med? Altså - You win!

Tror uansett du godt kan jobbe litt med å føle deg tryggere i forholdet ditt. Lykke til!

Men det kan jo hende at det var hun som gjorde det slutt, og at han ikke kan få ho tilbake. Så derfor går han videre, men han vil alltid være mest glad i ho. Dette gjelder ikke mitt tilfelle, men jeg bare lurer.

Gjest Anonymous
Skrevet

Man kan ikke gå og bekymre seg over slikt, det er bare destruktivt tror nå jeg. Hva som har skjedd i partners fortid eller hva som kommer til å skje i fremtiden vet vi fiint lite om. Derfor er det rett og slett ingen vits i å kverne på det. Vi har kun ett liv (tror jeg), vi kan ikke plage oss selv med slike tanker. Så lenge han ikke sier noe annet er det bare å slappe av. Det tror jeg at menn foretrekker at vi gjør også, istedet for å undre oss over om han er MER glad i oss enn eksen.

Skrevet

Nei, du er definitivt ikke rar, tror det er ganske så normalt jeg. var slik jeg også i begynnelsen av forholdet, men det gikk over. nå har vi vært sammen i over et og et halvt år og det er absolutt ikke noe jeg bekymrer meg over lenger.

Gjest Moonshadow
Skrevet

Jeg å har hatt sånne tanker....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...