Gjest Forvirramann Skrevet 5. november 2012 #1 Skrevet 5. november 2012 Hallo Første gangen jeg henvender meg til en nettside for råd, men føler jeg ikke har peiling på hva jeg skal gjøre... Jeg og dama gjorde det slutt for ca 1 uke siden, vi var sammen i 2 år, og bodde sammen i 1. Vi gjorde det slutt, da vi begge var enige at det ikke fungerte lenger. Jeg flyttet ut og hun ble boende der. Vi forsatte og tekste hele uken, og jeg skjønte at hun slet med bruddet, hun trygla nærmest om at jeg skulle flytte tilbake. Jeg valgte og si, at vi må være for oss selv en periode, og se hva som skjer. Det var hun enig i. Så, nå i helgen var jeg ute på byen med bestekompisen min, jeg fikk melding av eksen som spurte om jeg skulle ut, jeg sa "Ja jeg skal, skal på ***** " Fikk aldri noe svar tilbake, så sender jeg hun en melding senere på kvelden og spørr, skal du ut? Får ikke noe svar. Når jeg endelig har fått kommet meg til utestedet dukker såklart hun opp, noe jeg ikke har noen problemer med, men, hu dukker opp med en ny kar, som jeg aldri har sett før. Jeg valgte og ikke hilse på han, fordi han "trakk seg tilbake" da jeg hilste på eksen. Jeg går opp og danser med et par kompiser, INGEN damer i nærheten, da jeg har respekt nok ovenfor eksen og ikke drite ut hu. Det har derimot ikke hun, hun råkliner med denne personen forran meg, hun ser at jeg fikk det med meg, og da drar hun, med denne personen. Jeg sender hun melding dagen etterpå og spørr, hva var det for noe? Hun beklager seg og sier unnskyld, hun var full osv osv. Jeg stilte spørsmålet, men hvem var det her??? " Det har du ikke noe med, svarer hun" Og nei, jeg vet at jeg egentlig ikke har det, men måten hun har tryglet meg om og komme tilbake på, så fikk jeg inntrykk av at hun savnet meg. Det jeg har fått vite er at denne personen er en hun kjenner fra før av, jeg har aldri iløpet av 2 åren vi var sammen, sett han. De siste ukene før vi gjorde det slutt, var hun veldig oppmerksom på telefonen sin, hun hadde den med overalt, hele tiden. Noe hun vanligvis ikke har pleid og gjøre. Hva faen gjør jeg? Jeg klarer ikke og slutte å tenke på at hun har drevet med noe bak ryggen min, hun nekter, og da sier jeg, " Så hvem var det da?" Får ikke noe svar. Har hun vært utro mens vi var sammen? Hvorfor gjorde hun det her? Og hva i helvette, gjør jeg nå? Hilsen deprimert 21åring.
AryaUnderfoot Skrevet 5. november 2012 #2 Skrevet 5. november 2012 Du ville jo egentlig ikke ha henne tilbake, men nå som du så henne med noen andre så vil du det? Hun her skal du kassere som ei drittkjerring, for noen som drar en ny fyr oppi trynet på eksen hun har tryglet om å bli sammen med igjen, så kort tid etter bruddet, er nettopp det. Om hun har vært utro vet jeg ikke, men om hun ikke har vært det er hun uansett ei drittkjerring and you are better off without her. 5
AnonymBruker Skrevet 5. november 2012 #3 Skrevet 5. november 2012 du kommer deg videre! Anonym poster: c223f2bf8a3d88e85537054bec43bd27
Gjest Forvirramann Skrevet 5. november 2012 #4 Skrevet 5. november 2012 Nei, jeg vil ikke ha henne tilbake, langt ifra. Men det plager meg så utrolig mye, at hun NEKTER og fortelle hvem det er.. Jeg blir klin gærn av tanken, på at dette kanskje er en person hun har vært med før.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2012 #5 Skrevet 5. november 2012 Ut i fra det du skriver virker det som at hun prøvde å få deg sjalu og så vinne deg tilbake på den måten Tåpelig, men virker litt slik. Anonym poster: a6bd39318e22e0d205158d4aeae53ccb 4
Gjest Forvirramann Skrevet 5. november 2012 #6 Skrevet 5. november 2012 Den tanken har jo streifet meg og, men hvordan i alle dager kan en person TRO at DET er den beste måten og gjøre det på?! Da må det være noe virkelig galt med hun.
Forvirramann Skrevet 5. november 2012 #7 Skrevet 5. november 2012 Nå fikk jeg lagd meg bruker og gitt... 1
Lura Lotta Skrevet 5. november 2012 #8 Skrevet 5. november 2012 Klart hun gjorde det for å gjøre deg sjalu... Jævlig kvalm måte å gjøre det på, men.. Syns du bare skal sette deg inn på tanken at en jente som gjør sånt med vilje ikke er noe å bruke energien sin på. Håper du klarer det, for det der var bare ekkelt gjort.. 1
Forvirramann Skrevet 5. november 2012 #9 Skrevet 5. november 2012 Men det jeg lurer på da, hun tryglet jo nesten på sine knær og ba meg komme tilbake, og jeg sa jo ikke "nei"`?? Jeg er vanligvis en veldig selvsikker person, jeg er utrolig sosialt og elsker mennesker, hun er stikk motsatt. Men akkurat nå, så er jeg så forbannet, og langt nede at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med meg selv. Denne karen fulgte henne også hjem etter byturen, hun nekter for at noe mer skjedde, men hvordan skal jeg kunne stole på det?
AryaUnderfoot Skrevet 5. november 2012 #10 Skrevet 5. november 2012 Hvorfor skal du stole på det? Hvorfor bryr du deg? Ja, det er godt mulig at hun faktisk brukte dette som en mulighet for å gjøre deg sjalu. Hvor lavmål er ikke det? Jeg sier det igjen, hun her kan du bare glemme! Er det sånn å forstå at det bare er litt over ei uke siden dere gjorde det slutt? 1
Forvirramann Skrevet 5. november 2012 #11 Skrevet 5. november 2012 Jeg bryr meg fordi vi har brukt 2 år av livet vårt sammen. Og jeg er jo glad i jenta...... Vi gjorde det slutt Søndag forrige uke, og dette skjedde lørdag 3 November.
Gjest Chin Skrevet 5. november 2012 #12 Skrevet 5. november 2012 Tror ikke nødvendigvis hun prøver å få deg tilbake. Men mer en "inn your face" greie fordi du ikke tok henne tilbake med engang, rett og slett litt hevn.
Lura Lotta Skrevet 5. november 2012 #13 Skrevet 5. november 2012 Er hun vandt til å få viljen sin? For om hun ikke fikk akkurat det svaret hun ville ha med en gang så ble hun vel sur og grinete for å ikke få viljen sin. Så da bestemte hun seg for å såre deg tilbake. Selvom du egentlig ikke mente å såre henne, så ble hun såret. Sånn jeg ser det. Så da du ikke ville komme tilbake med engang så ble det et spill for henne på en måte.. du sårer henne, hun sårer tilbake.. Kjenner meg litt igjen fra et tidligere forhold
Forvirramann Skrevet 5. november 2012 #14 Skrevet 5. november 2012 Hvis det er saken Chin, så er jeg jaggu glad jeg ikke tok hun tilbake :D
Forvirramann Skrevet 5. november 2012 #15 Skrevet 5. november 2012 Lura Lotta. Vi har hatt et par runder med krangling osv gjennom de 2 årene vi var sammen, og vi har begge sagt vi hater hverandre osv osv, men vi har liksom ikke gjort det slutt. Men denne gangen her så valgte jeg og sette ned foten.
Lura Lotta Skrevet 5. november 2012 #16 Skrevet 5. november 2012 Er det ikke egentlig godt å se at du har tatt riktig valg da? Nå kan du slappe av og gi faen i henne :)
Forvirramann Skrevet 5. november 2012 #17 Skrevet 5. november 2012 Det føles utrolig godt, jeg har ikke ord engang Men jeg klarer allikevel ikke og slutte å lure på hvem denne personen er..
AryaUnderfoot Skrevet 5. november 2012 #18 Skrevet 5. november 2012 Jeg bryr meg fordi vi har brukt 2 år av livet vårt sammen. Og jeg er jo glad i jenta...... Vi gjorde det slutt Søndag forrige uke, og dette skjedde lørdag 3 November. Det forstår jeg godt. Og det er utrolig kjipt når noen vi virkelig bryr oss om gjør noe som gjør inni granskauen vondt. Det jeg prøver å si, selv om jeg kanskje ikke får det helt til, er at hun fortjener tydeligvis ikke at du bryr deg. Hun høres kynisk ut, slem og du fortjener så mye bedre enn å sitte igjen som ett spørsmålstegn etter to år sammen. Jeg vet at det er vanskelig og ikke bry seg, og det sviiiiir når eksen finner seg noen andre. HVERTFALL når det skjer så fort. Håper du klarer å se at du har det bedre uten henne
Forvirramann Skrevet 5. november 2012 #19 Skrevet 5. november 2012 (endret) Jeg føler egentlig at problemet mitt her, er ikke at det tok så kort tid, men at hun gjorde det bevisst foran meg, og nekter å si hvem det var. Om hun hadde dratt ut i en annen by enn meg, og jeg hadde fått høre at hu råklina med en kar der, så hadde jeg ikke brydd meg et sekund. Endret 5. november 2012 av Forvirramann
Gjest Anon Skrevet 5. november 2012 #20 Skrevet 5. november 2012 Jeg føler egentlig at problemet mitt her, er ikke at det tok så kort tid, men at hun gjorde det bevisst foran meg, og nekter å si hvem det var. Om hun hadde dratt ut i en annen by enn meg, og jeg hadde fått høre at hu råklina med en kar der, så hadde jeg ikke brydd meg et sekund. Men det er sikkert derfor hun også gjorde det foran deg, for at du skal lure på hvem han er. Kanskje hun da føler som om hun har makten? Det høres ut som en syk hersketeknikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå