Gå til innhold

Sixpack på menn, hot eller not?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av tråden med motsatt kjønnsfortegn, er det hot med six pack på menn? Hvor deffa bør man være som mann kontra kvinne?

Min mening: Litt markerte er bra, men veldig synlig "modellsixpack" ikke fullt så hot. Og ennå litt mindre markering på kvinner.

Anonym poster: c76f566d5ea9735685cddcb57b05785e

Videoannonse
Annonse
Gjest Tigress
Skrevet

Six-pack er eit krava til ein attraktiv mann.

Skrevet (endret)

Sier meg enig med Håhinglå jeg :-)

Endret av OPIgirl
Skrevet

Jeg synes det ser bra med synlige magemuskler, men ikke for mye slik at det ser ut som de prøver å grave seg ut av huden. Det ser fælt ut.

Skrevet

Hot, men ikke et must. Markert er fint, men steinhard sixpack er ikke nødvendig. Viktigere med store armer og bred rygg :)

Skrevet

Hot, men ikke et must. Markert er fint, men steinhard sixpack er ikke nødvendig. Viktigere med store armer og bred rygg :)

Støtter den. Ser litt komisk ut med unggutter som har skikkelig ruter på magen, men syltynner armer, smale skuldre og rygg :P

Gjest avocadoen
Skrevet

enig!

Gjest avocadoen
Skrevet

Støtter den. Ser litt komisk ut med unggutter som har skikkelig ruter på magen, men syltynner armer, smale skuldre og rygg :P

jeg kaller det tynnpack jeg :P

Skrevet (endret)

jeg kaller det tynnpack jeg :P

Hehe, jeg har sett ordentlige ruter på gutter, men helt utrente armer, skuldre rygg osv. Personlig synes jeg det ser helt dumt ut :)

Jeg hadde sixpack før da jeg var litt yngre, men nå har jeg mer mage (ikke pondus da:P), men konsentrer meg heller om å bli sterk og stor, enn å være så opptatt av å bli "modell" :)

Endret av Siggen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...