sommerbrud04 Skrevet 2. mars 2004 #1 Del Skrevet 2. mars 2004 noen her som skal ha havet som tema? Jeg skal ikke det, men tenkte jeg skulle tipse om at da går det an å bruke en kanskje litt uvanlig borddekorasjon: gullfiskbolle med f.eks kampfisk! litt anderledes, men veldig dekorativt! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aelwyn Skrevet 2. mars 2004 #2 Del Skrevet 2. mars 2004 vi skal ha havet som tema, og vi har masse fisk i akvariet! Takker så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 3. mars 2004 #3 Del Skrevet 3. mars 2004 Høres spennende ut...Håper dere legger ut noen bilder etterhvert..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Green Skrevet 4. mars 2004 #4 Del Skrevet 4. mars 2004 Hm, ikkje berre å anskaffe seg fisk for å nytte til bordpynt vel! Det er jo levande dyr det er snakk om! Men stilig hadde det sikkert vore. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerbrud04 Skrevet 4. mars 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 4. mars 2004 er jo sikkert en fordel om man har akvarie fra før ja.. Men det man kan gjøre, er jo å "lodde" dem ut. (til noen som vil ha, selvfølgelig!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 4. mars 2004 #6 Del Skrevet 4. mars 2004 Disse her er ypperlige å bruke til bordkort: http://album.kvinneguiden.no/showphoto.php...&cat=500&page=2 Og her har du lysestaker jeg har laget: http://album.kvinneguiden.no/showphoto.php...&cat=500&page=2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marie H Skrevet 16. mars 2004 #7 Del Skrevet 16. mars 2004 Disse her er ypperlige å bruke til bordkort: http://album.kvinneguiden.no/showphoto.php...&cat=500&page=2 Så utrolig artige bordkortene dine var, Tjorven!!! Har du funnet de på helt selv, eller har du godt tips om sider eller bøker med gode liknende ideer? Jeg tenker meg også å ha endel innslag fra sjø og seiling i bryllupet, så dette var inspirerende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 16. mars 2004 #8 Del Skrevet 16. mars 2004 Sjøen var viktig for et par jeg var i bryllup i. Og det hadde blomsterdekoratøren fått med seg! Så i buketten var en liten glass-garnblåse! Kjempestilig! en liten detalj som kanskje ikke alle fikk med seg, men som betydde noe for brudeparet. m Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 17. mars 2004 #9 Del Skrevet 17. mars 2004 Så utrolig artige bordkortene dine var, Tjorven!!! Har du funnet de på helt selv, eller har du godt tips om sider eller bøker med gode liknende ideer? Jeg tenker meg også å ha endel innslag fra sjø og seiling i bryllupet, så dette var inspirerende! Dette er egen-komponert ja, og de er ganske kreative. Ordentlig sjø-inspirert iallfall. Navnene skrives på seilet om man vil bruke dem som bordkort. Hyggelig at jeg var til litt inspirasjon! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå