Gå til innhold

Internettundersøkelser mot betaling?

Anbefalte innlegg

Gjest Interstella
Skrevet

Noen her som har meldt seg på forskjellige steder på nett, hvor man f.eks. svarer på undersøkelser o.l. og tjent penger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,gjorde det for en del år siden.. Fikk 7 kr for å svare på en undersøkelse i 40 min.. Til slutt var jeg så lei at jeg trykket på random greier uten å lese, men sparte bare 5 min :fnise: Huff det er ikke verdt det.

Gjest Interstella
Skrevet

Haha såpass ja xD

Er bare så lei av å ikke ha jobb, søker og søker, men er ikke lett! Så tenkte det kunne vært greit med noen kroner her og der :P

Gjest Wei Wei
Skrevet (endret)

Jeg tjener ca 300-400 kr per mnd på å svare på undersøkelser. Har selvfølgelig en helt vanlig jobb, men vil gjerne tjene noe i fritiden også. Bruker Briada online surveys panel, men som det er skrevet over, du tjener ikke mye på det. Har ikke opplevd å svare i 40 min, da jeg bruker vanligvis 2-4 min. Jeg vet jeg jeg ikke får timebetaling, men heller for resultatet.

Ingenting er bedre enn vanlig jobb, må jeg si.

Endret av Wei Wei
Skrevet

Jeg er medlem av norstat hvor jeg svarer på undersøkelser på nett, men drar også til de å smaker på nye produkter o.l. Får poeng for hvor mange spørsmål det er i undersøkelsen, et poeng pr spørsmål, og kan bytte det ut i gavekort når det er over 200 poeng.

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg er med i panel.no, er med på nettundersøkelser der i tillegg til at jeg har vært med på en del gruppesamtaler gjennom årene. Poengene fra nettundersøkelsene samler du opp og kan veksles inn i gavekort. Du får tilsendt undersøkelser på mail, og kan selvfølgelig velge å svare på de du vil. Det er ikke mulig å melde seg inn der på egenhånd, du må enten få en invitasjon eller bli kontaktet direkte av dem. Jeg har et par invitasjoner som er tilgjengelig et par dager til dersom du ønsker å bli med, send i tilfelle mailen din på pm :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...