Gå til innhold

Kjøpe brukt mobil? iPhone 3GS?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er student så jeg har ikke råd til all verden. Derfor må jeg bare kjøpe meg en brukt mobil. Den jeg har nå er veldig dårlig. Jeg så at det ligger flere annonser ute om iPhone 3GS og en av dem kostet bare 950 kroner.

Har aldri kjøpt brukt telefon før. Noen erfaringer? Hva tror dere?

Anonym poster: 38d28b528a867bd927fb597e3a6d154f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor iPhone? Eller var det bare den første som kom fram når du søkte i den prisklassen?

Skrevet

Den må jo være kjempegammel! Så, nei. Kjøp heller en billigere telefon ny. Huawei skal gi mye for pengene.

Anonym poster: cbc5d3dd25184c0f511684aed3e2f728

• Liker 2
Skrevet

fant akkurat en samsung galaxy note da! til kun 2000. Hva tror dere? (går ikke over 2000 kroner)

-TS

Skrevet

Jeg har en iphone 3gs, og er veldig fornøyd med den, bortsett fra kamera. Men den er 3,5 år gammel. Og jeg leter etter ny, for tror ikke den holder lenge.

Er du klar over at samsung galaxy note er veldig stor? Har flere venninner som har samsung galaxy 2 som de er veldig fornøyd med.

Skrevet

Jeg har en iphone 3gs, og er veldig fornøyd med den, bortsett fra kamera. Men den er 3,5 år gammel. Og jeg leter etter ny, for tror ikke den holder lenge.

Er du klar over at samsung galaxy note er veldig stor? Har flere venninner som har samsung galaxy 2 som de er veldig fornøyd med.

Okei. Er klar over det ja! Har prøvd den til og med :)

-TS

Skrevet

iPhone 4S er vel billigere som ny, da med 12 mnd bindingstid..

Jeg hadde ikke kjøpt en 3GS for nesten 1000 kr. Jeg har en selv og etter flere års bruk lever den på sine siste vers.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...