Gå til innhold

Hva heter disse høyttalerne?

lillemeg90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gulvhøyttalere?

Var ikke så lett å se på det lille bilde du kom med.

Endret av -Leon-
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gulvhøttalere. Fant bilde på nett, men bildet blir jo større når du trykker på det?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

J

ja! Tusen takk:) du vet tilfeldigvis ikke om pris å slikt på disse?

Egentlig ikke, men ut i fra den svenske prisen vil jeg tippe rundt 30 000 pr par.

For å være sikker kan du jo ringe eller sende den norske importøren en mail; http://nordicsounddesign.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponert over at du klarte å finne ut det, av ett dårlig bilde! Peiling på lyd, antagelig?

Hehe.

Kan vel si at jeg er over gjennomsnittet interessert.

Men igjen så finnes det jo et utall antall høyttalerpar, så i dette tilfellet handlet det vel like mye om flaks :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det noe spesielt du likte ved de, så kan det jo hende det finnes billigere alternativer :)

Hehe har en kjæreste som er veldig glad i høyttalere, og han ba meg finne noen som jeg likte utseende på. Så fikk han vurdere om det var aktuelt ifht prisklasse og om de hadde de egenskapene han ønsker. Har castle knight på stativ nå, og det synes jeg er ok, men han vil så gjerna hu gulvstående. Snes det fort blir litt massivt da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har castle knight på stativ nå, og det synes jeg er ok, men han vil så gjerna hu gulvstående. Snes det fort blir litt massivt da...

Hva med en Cube?

Edit: Den tilhører en annen serie, glem det! :)

Endret av Lutetium 71
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forstår godt at han ønsker gulvstående! Det er ikke mange stativ-ht i mine øyne som hamler opp med en god gulvstående, hvertfall ikke i nevnte prisklasse. Hva slags bruksområde er det på høyttalerne da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...