Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare dette uten at det blir missforstått.

Han jeg holder på med er så sinnsykt rar. På facebook liker han bildene til alle andre uten om meg, han motsier seg selv også, han snakker stygt om enkelte jenter, alikevell liker han profilbildene dems.

Forstå meg rett, det er ikke slik at jeg vil ha flest mulige "likes", men jeg kjenner at jeg blir litt lei meg, når han ikke har likt et eneste bilde av meg. Teit og si dette, men jeg begynner og lure på om jeg ikke er pen og bra nokk?

Trenger råd her, hvorfor er han slik egentlig ?

Anonym poster: 2da18c1cd1b42b2bf48025a536f859cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan faktisk hende at han snakker stygt om de jentene fordi han vil ha dem,men ikke kan få dem....

Anonym poster: 8a311064ada6351ccacbf2db9a203655

• Liker 10
Skrevet

Det kan faktisk hende at han snakker stygt om de jentene fordi han vil ha dem,men ikke kan få dem....

Anonym poster: 8a311064ada6351ccacbf2db9a203655

Hm. Du sier noe der, uff.

• Liker 1
Skrevet

du er sikkert både pen og bra nok ts, veldig stor sjanse for at han ikke liker bilde ditt kun for å ikke virke for påtrengende og en liten sjanse for at han liker bildene til de andre jentene for å gjøre deg sjalu,man vet jo aldri, det kan være et svar på problemet.

• Liker 1
Skrevet

Livet er ikke på faceboooooooook! Snakk med han.

• Liker 1
Skrevet

Livet er ikke på faceboooooooook! Snakk med han.

Hva skal jeg si ? Blir jo teit og si " Hvorfor har du aldri likt et bilde av meg, mens du har likt bildet til to av mine beste veninner, og til mange du snakker stygt om"?

• Liker 3
Skrevet

du er sikkert både pen og bra nok ts, veldig stor sjanse for at han ikke liker bilde ditt kun for å ikke virke for påtrengende og en liten sjanse for at han liker bildene til de andre jentene for å gjøre deg sjalu,man vet jo aldri, det kan være et svar på problemet.

Uff, jeg håper at det du sier her stemmer. Alikevell blir jeg så sinnsykt lei meg.

Skrevet

Kan jo være han liker bildene for å være grei da. Å like et bilde på facebook betyr da vel ikke automatisk at man synst personen er pen.

Skrevet

Hva skal jeg si ? Blir jo teit og si " Hvorfor har du aldri likt et bilde av meg, mens du har likt bildet til to av mine beste veninner, og til mange du snakker stygt om"?

Er det virkelig det som er problemet da? At han har likt noen bilder?

Hva en person gjør på Facebook når det gjelder liking eller poking er for meg revnende likegyldig, men hadde jeg hatt ett problem med det så hadde jeg tatt det opp ja. Men som du sier selv, ja det er litt teit, fordi det, i mine øyne, er ganske teit å bry seg om slike ting.

Hvis dere "holder på" så regner jeg med at dere snakker sammen av og til? Forøvrig så kunne en fyr som snakket stygt om mine venninner tatt seg en lang gåtur og ikke kommet tilbake.

Skrevet

Hva en person gjør på Facebook når det gjelder liking eller poking er for meg revnende likegyldig, men hadde jeg hatt ett problem med det så hadde jeg tatt det opp ja. Men som du sier selv, ja det er litt teit, fordi det, i mine øyne, er ganske teit å bry seg om slike ting.

Hvis dere "holder på" så regner jeg med at dere snakker sammen av og til? Forøvrig så kunne en fyr som snakket stygt om mine venninner tatt seg en lang gåtur og ikke kommet tilbake.

Skrevet

Fyren snakker ikke stygt om mine venninner. Han snakker stygt om de andre han liker bildet til. Vi snakker sammen hver dag. Men blir bare så lei meg, når det kommer på på "hjem" siden at han har likt bilder av pene jenter, både kjente og ukjente.

Skrevet

Facebook er dritt. Jeg føler bare at alt var bedre før det dukket opp. Slapp vi å vite alt om alle hele tiden å få livet til andre innpå kroppen hele tiden

Har vurdert å kutte ut hele facebook mange ganger. Velger alltid å beholde det fordi jeg bruker det lite og har nytte av det til noen ting.

Er det bare meg? Eler har facebook blitt mer "en del av livet" til folk nå enn det var de første årene? Vet folk var hekta da og men det virket som de greide å skille mer mellom livet sitt og facebook da. Er jeg ute å kjører nå?

Vet ikke hvorfor han oppfører seg sånn. Ville vel trykket Like på bildene til noen jeg var sammen med/holdt på med når jeg gadd bruke hersens facebook...

Skrevet

Facebook er dritt. Jeg føler bare at alt var bedre før det dukket opp. Slapp vi å vite alt om alle hele tiden å få livet til andre innpå kroppen hele tiden

Har vurdert å kutte ut hele facebook mange ganger. Velger alltid å beholde det fordi jeg bruker det lite og har nytte av det til noen ting.

Er det bare meg? Eler har facebook blitt mer "en del av livet" til folk nå enn det var de første årene? Vet folk var hekta da og men det virket som de greide å skille mer mellom livet sitt og facebook da. Er jeg ute å kjører nå?

Vet ikke hvorfor han oppfører seg sånn. Ville vel trykket Like på bildene til noen jeg var sammen med/holdt på med når jeg gadd bruke hersens facebook...

Jeg også. Facebook er bare stress, alikevell MÅ jeg bare ha det.

Ja, det er nettopp derfor jeg blir litt bekymret, begynner og lure på om han kun "bruker" meg.

• Liker 1
Skrevet

Fyren snakker ikke stygt om mine venninner. Han snakker stygt om de andre han liker bildet til. Vi snakker sammen hver dag. Men blir bare så lei meg, når det kommer på på "hjem" siden at han har likt bilder av pene jenter, både kjente og ukjente.

Hvis dere snakker sammen hver dag og har det greit sammen så virker du ganske usikker dersom det ikke skal mer enn noen "likes" til for å vippe deg av pinnen. Hvis det VIRKELIG er ett reelt problem, noe jeg ikke syns det er, så kan ikke vi her gi deg noe annet svar enn : snakk med han om dette. Spør han hva han legger i likes? Hvorfor han ikke liker ditt bilde? Har du byttet profilbilde i det siste, hvis ikke kan det være at han bare liker "nye" bilder som kommer opp i Home-feeden? Prøv å bytt profilbilde, og vips- se hva som skjer.

Skrevet

Hvis dere snakker sammen hver dag og har det greit sammen så virker du ganske usikker dersom det ikke skal mer enn noen "likes" til for å vippe deg av pinnen. Hvis det VIRKELIG er ett reelt problem, noe jeg ikke syns det er, så kan ikke vi her gi deg noe annet svar enn : snakk med han om dette. Spør han hva han legger i likes? Hvorfor han ikke liker ditt bilde? Har du byttet profilbilde i det siste, hvis ikke kan det være at han bare liker "nye" bilder som kommer opp i Home-feeden? Prøv å bytt profilbilde, og vips- se hva som skjer.

Takk for svaret, kanskje det bare er meg som overreagerer. Men syns bare det er så rart... Avventer litt jeg, også spørr jeg han hvis jeg tørr.. Ja, har byttet profilbilde mens vi har holdt på.

Skrevet

Hvorfor vil du være sammen med en fyr som snakker stygt om andre?

Anonym poster: b4feb7c190fe7492387b1c738256f1e3

Skrevet

Jeg sletta facebooken min før sommerferien, anbefales! :D

• Liker 2
Skrevet

Er han en douche til vanlig? Isåfall, der har du svaret ditt :)

Anonym poster: a65535df1a0d97810960a1f50cc8515c

• Liker 1
Gjest Wanderlust
Skrevet

Skjønner deg egentlig litt, jeg. Kjæresten min liker aldri noe av min aktivitet på facebook, men han er veldig aktiv der ellers. Sårer jo litt på en merkelig måte, selv om jeg ikke legger noe særlig i det.

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir også så innmari lei av Facebook noen ganger... Følte det var en periode der det nærmest ødela forholdet mellom meg og typen, pga nettopp slike ting. Sjalusi, spørsmål som svirrer i hodet som kanskje egentlig er helt meningsløse. Så vi deaktiverte begge profilene i noen mnd, fokuserte på det EKTE livet og koste oss :) Hjalp faktisk en del, nå er vi begge bare innom iblant for å spille eller for å snakke med familien osv :laugh:

Men kommunikasjon er alltid viktig i et forhold, så du kan jo egentlig bare spørre ham rett ut istedenfor å torturere deg selv med det :) Du føler kanskje at det er teit å spørre om, men så lenge det plager deg såpass mye så er det teitere å ikke ta det opp med ham :laugh:

Kanskje bildene deres bare kommer ofte i loggen eller noe, så han bare trykker liker mens han først er der? Kanskje han allerede har sett alle bildene dine, så han går ikke så ofte innom eller noe?

Jeg tok det opp med typen min en gang fordi jeg syntes det var litt ubehagelig.. Han så rart på meg før han sprutet ut i latter og klemte meg, og siden den gang liker han nesten alt jeg gjør x)

Verdt et forsøk :rolleyes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...