Gå til innhold

glemte ringen min hos han...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann folkens!

Trenger litt hjelp til et lite problem... Jeg sov to helger på rad hos en fyr som jeg egentlig ikke kjenner, men vi har felles venner. Han hadde sikkert forventet å få seg noe, men jeg ville ikke ha noe pga var full og dårlig... Uansett, på morningen dro jeg før han våknet opp og klarte å glemme ringen min.

Jeg VET jeg la i den vinduskarmen hans. Det er ikke en dyr ring, men den har sentimental verdi pga fikk den av en venninne som døde av kreft i fjor. Uansett, så sendte jeg han en melding og spurte om han kunne se etter ringen (uten å nevne venninnen min) men så sier han at han har leita, men ikke har funnet den?! Jeg vet jo at den ligger der... er han bare dårlig å lete? What to do? :S

Eller er det et DÅRLIG sjekketriks?

Anonym poster: abb1fa1ed9fb8b4b7af539843635a9be

Videoannonse
Annonse
Gjest barista
Skrevet

Heisann folkens!

Trenger litt hjelp til et lite problem... Jeg sov to helger på rad hos en fyr som jeg egentlig ikke kjenner, men vi har felles venner. Han hadde sikkert forventet å få seg noe, men jeg ville ikke ha noe pga var full og dårlig... Uansett, på morningen dro jeg før han våknet opp og klarte å glemme ringen min.

Jeg VET jeg la i den vinduskarmen hans. Det er ikke en dyr ring, men den har sentimental verdi pga fikk den av en venninne som døde av kreft i fjor. Uansett, så sendte jeg han en melding og spurte om han kunne se etter ringen (uten å nevne venninnen min) men så sier han at han har leita, men ikke har funnet den?! Jeg vet jo at den ligger der... er han bare dårlig å lete? What to do? :S

Jeg tror IKKE det er ett sjekketriks. Men heller irritert over din oppførsel, (du stikker før han våknet, og han fikk ikke ett ligg), og derfor vil han ikke (være grei) å gi deg tilbake ringen.

• Liker 7
Skrevet

hmm... mener du jeg må ligge med han for å få ringen tilbake? På meldingene var det mye smily's osv.. han virket ikke akkurat irritert.

Gjest barista
Skrevet

hmm... mener du jeg må ligge med han for å få ringen tilbake? På meldingene var det mye smily's osv.. han virket ikke akkurat irritert.

Nei, jeg mener ikke at du må ligge med fyren for å få ringen tilbake.. Jeg sier bare at det kan være grunnen for at han ikke ønsker å gi den tilbake.

Hvis du er helt sikker på at ringen ligger der, og han påstår den ikke gjør det, så er det jo en grunn for at han påstår noe annet, ikke sant?

Og hvis han har fått inntrykket av at han skulle få seg noe, og det ikke ble noe pulings, du ville bare sove, så føler han seg gjerne snytt. Spesielt når du stikker av på morgenen før han har våknet. Kan tenke meg at han føler seg litt snytt/lurt og små irritert. Og derfor blir hans "hevn" å si at han ikke har ringen.

Han fikk ikke ett ligg, du fikk ikke ringen..

Skrevet

hehehe, mulig du har et poeng der ;) og ja, mulig jeg var slem.

Men nå skal sant sies at jeg sa til han når vi dro hjem til han: Det blir ingen sex, jeg vil bare sove. tydeligvis skjønte han ikke det...selv om jeg gjentok det 3 ganger. Menn er noen rare vesen...

Uansett jeg får pønske på no lurt for å få ringen tilbake :)

Takk for svar!

Gjest barista
Skrevet

Men nå skal sant sies at jeg sa til han når vi dro hjem til han: Det blir ingen sex, jeg vil bare sove. tydeligvis skjønte han ikke det...selv om jeg gjentok det 3 ganger. Menn er noen rare vesen...

Takk for svar!

Jeg mente ikke at du var slem, men han hadde kanskje en annen oppfatning.. Og ofte så regner man med at det blir noe mer. :-)

Men du kan jo spørre om du kan komme innom en ettermiddag å leite etter ringen selv? Og forklar at ringen har en sentimental verdi. Så mye mulig den dukker opp.

Lykke til, håper det ordner seg. :-)

Gjest Summers
Skrevet

Er ikke omvendt da at han tror du prøver deg på et dårlig sjekketriks:P

Nei, kan jo faktisk hende at ringen ikke ligger der du sa den skulle ligge.

Skrevet

Jeg mente ikke at du var slem, men han hadde kanskje en annen oppfatning.. Og ofte så regner man med at det blir noe mer. :-)

Men du kan jo spørre om du kan komme innom en ettermiddag å leite etter ringen selv? Og forklar at ringen har en sentimental verdi. Så mye mulig den dukker opp.

Lykke til, håper det ordner seg. :-)

Takk skal du ha :) Ja, om jeg tør skal jeg sende han en melding å spørre ^^

Skrevet

Er ikke omvendt da at han tror du prøver deg på et dårlig sjekketriks:P

Nei, kan jo faktisk hende at ringen ikke ligger der du sa den skulle ligge.

Om ringen ikke ligger der den skal ligge så er det rart når jeg faktisk la den der. Kan jo hende den har falt ned. Huff... kjenner jeg blir flau om han tenker det :P burde det ikke være hint nok at jeg dro derifra tidlig + at han ikke fikk seg noe?

Skrevet

Hva faen, sur fordi han ikke fikk fitte? I såfall smålig teit fyr.

Jeg hadde rett og slett dratt dit og sagt "sorry at jeg kommer, men altså, den ringen.. den betyr så utrolig mye for meg, jeg må få finne den igjen" og heller latt ham tenke hva han ville om meg i ettertid, fyren betyr ikke noe, ringen gjør.

Anonym poster: 10da037be95159a01fb842455b186577

• Liker 5
Skrevet

Sikkert forsøk på å få deg til å komme å lete etter den, i håp om å få seg et nummer .. ;)

• Liker 3
Skrevet

Du virker litt tett i pappen. Klart du må gi han et ligg etter alt han har gjort for deg. Og hvorfor hadde du sånnhastverk med å gå før han våknet, jævla crepy kjerring. Jeg hadde ikke giddet å leite etter ringen og til deg #10, du kan ikke kreve noe, det er ikke han som har mistet noe.

Anonym poster: 4ad2fcaee4e5a88c8373db7e8e338c27

• Liker 1
Skrevet

Sikkert forsøk på å få deg til å komme å lete etter den, i håp om å få seg et nummer .. ;)

Og spiller han kortene riktig får han det ligget. ;)

• Liker 2
Skrevet

uff minner meg om en jeg ble med hjem, og angret dagen etter, snakket med han før jeg løp hjem, og lovte meg selv å aldri kontakte han igjen, men jeg hadde glemt klokka. Jeg ringte og hørte om jeg bare komme å hente den, det tok jo han som et hint om noe mer men det var bare klokka jeg ville ha!

Skrevet

Tror ikke det var et sjekketriks med mindre han spurte om du ville komme å lete litt selv. Det er klart han trodde han ville få seg noe da du sov der to helger på rad. Litt rart i mine øyne å bli med noen hjem to helger på rad hvis du ikke er ute etter noe seksuelt og egentlig ikke kjenner gutten.

Anonym poster: 5f5ab6ee2ff4c36512ed125603b6b489

• Liker 3
Gjest Katten.
Skrevet

Takk for svar!

Heh.

Den har jeg hørt før, ja.

Gjest Lincoln
Skrevet

Haha, det er det ALLE jenter sier sånn ca. 20 minutter før de ligger med beina i været.

• Liker 1
Skrevet

Haha, det er det ALLE jenter sier sånn ca. 20 minutter før de ligger med beina i været.

Fordi gutter ikke respekterer hva jentene har sagt... ;)

Anonym poster: 0d1ac7c59e75e8ad847a03789fac974c

Gjest Lincoln
Skrevet (endret)

Fordi gutter ikke respekterer hva jentene har sagt... ;)

Anonym poster: 0d1ac7c59e75e8ad847a03789fac974c

Hadde vi gjort det hadde menneskeheten dødd ut :laugh:

Endret av Lincoln

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...