Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes menn om trekant bh'er lik den på bildet? Synes selv at "blonde-trekant-bh'er" er utrolig sexy, til tross for at man ikke får det samme løftet en normal bh gir.

Jeg er naturlig veldig slank og har ikke det største brystpartiet, dermed liker jeg ikke å ha på meg pushup-bh foran en potensiell partner, både fordi jeg føler at det ikke er "meg", pluss tenk skuffelsen i det bh'en kommer av så viser det seg at alt er innlegg.

I bh'er lik den på bildet blir jeg jo nærmest flatbrystet, men synes selv det sexy og at det formidler en sunn holdning til kroppen min, ved at jeg kan akseptere mine "under-gjennomsnittet" bryster.

Men lurer likevel på hva menn synes om denne typen undertøy? Vil dere helst ha en smakfull pushup på partneren eller kan det være like sexy med denne varianten?

(Tenker først og fremst på om det er sexy når hun er kun iført undertøyet) :)

post-64918-0-65358900-1352063039_thumb.p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjæresten min eeeeeeelsker slike bher som er "usynlig".

Anonym poster: 78e01a261cd9f30342a68dfaee770850

Gjest anonym2233
Skrevet

Viste bildet til kjæresten og han syns det var veldig sexy. :)

Med kommentar: Hadde blitt sex bare ved å sittende å se den på deg :fnise:

Skrevet

Sånne BHer er jo dritfine, hadde jeg hatt mindre pupper hadde jeg definitivt gått med sånne! Ser også sykt behagelig ut.

Skrevet

Ah, misunnelig på de som kan bruke sånne. Jeg har dobbel-D cup, så blir litt for lite støtte. Noe som er synd, siden kjæresten min digger sånne bher.

Anonym poster: dc85dc5f005262fe3d3ec04a9d8289bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...