Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2004 #1 Skrevet 2. mars 2004 Hallo! Ser det er mange som pleier å bestille herfra. Lurer derfor på: hvor mye pleier det å bli i frakt når dere bestiller under tollgrensen? "Shipping cost: £2.20 plus £1.55 per Item" Dette sier meg ikke så mye.. :oops: Kanskje noen som har bestilt i det siste kan gi meg en pekepinn om fraktkostnadene, slik kursen er i dag? Hadde vært fint :-)
sinicola Skrevet 2. mars 2004 #2 Skrevet 2. mars 2004 Aftenposten valutakalkulator finner du her! (£ 2,20 er ca 28,- nok.)
Gjest Ethereal Skrevet 2. mars 2004 #3 Skrevet 2. mars 2004 Grovt regnet, betaler du ca 50NOK i frakt for en ting, 75 for to. Mer har jeg aldri bestilt derfra på èn gang.
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2004 #4 Skrevet 2. mars 2004 Tusen takk Ser de har medlemspriser.. er det noen hake ved å være medlem? Medlemsforpliktelser? Noe med liten skrift?..
Gjest Cuddly Skrevet 2. mars 2004 #6 Skrevet 2. mars 2004 Ikke no' lureri, kun fordel; alt til medlemspris
missfidget Skrevet 2. mars 2004 #7 Skrevet 2. mars 2004 Var skikkelig overrasket siste gang jeg bestilte derifra. Varene bestilte jeg på torsdag, fikk på....LØRDAG! Ikke verst!!! :-)
Cola Girl Skrevet 2. mars 2004 #8 Skrevet 2. mars 2004 Var skikkelig overrasket siste gang jeg bestilte derifra. Varene bestilte jeg på torsdag, fikk på....LØRDAG! Ikke verst!!! :-) Samme gjorde jeg
-ida- Skrevet 2. mars 2004 #9 Skrevet 2. mars 2004 Pleier å betale £3,50 for en liten pakke, jeg besttiller i flere omganger for å slippe tollen.
Gjest Dixie i.i Skrevet 3. mars 2004 #10 Skrevet 3. mars 2004 Heldiggriser...... Jeg bestilte 16 feb, og dethar fortsatt ikke kommet... Med min flax har det sikkert blitt stoppet i tollen..... Kjøpte bare 2 prod.... men men. venter utolmodig...... :o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå