Gjest Gjest Skrevet 4. november 2012 #1 Skrevet 4. november 2012 ....det kom en helt tilfeldig mann bort til deg, mens du f.eks. satt på å en kafé, og sier "Du er den vakreste kvinnen jeg noensinne har sett", før han drar videre, og du ser han aldri mer igjen....
Gjest Wilhelmine Skrevet 4. november 2012 #2 Skrevet 4. november 2012 Jeg hadde blitt kjemperød og sagt tusen takk. Så hadde jeg levd på den kommentaren den neste måneden
AryaUnderfoot Skrevet 4. november 2012 #3 Skrevet 4. november 2012 Jeg hadde tenkt," wohooo I look good today" og sikkert hatt en knall dag videre!
Neket Skrevet 4. november 2012 #4 Skrevet 4. november 2012 Jeg hadde tenkt han var full eller svaksynt 5
Gjest Oblivion Skrevet 4. november 2012 #5 Skrevet 4. november 2012 Jeg hadde smilt og sagt takk. Så hadde jeg vel snudd meg tilbake til kaffekoppen, tenkt at det var et hyggelig kompliment fra en fremmed -og fortsatt med det jeg holdt på med.
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 4. november 2012 #6 Skrevet 4. november 2012 Det hadde vært superhyggelig. Hadde nok gjort dagen min!
Harlequin Skrevet 4. november 2012 #7 Skrevet 4. november 2012 Tror jeg hadde blitt litt satt ut, så hadde hele ansiktet mitt sprukket i et kjempesmil, så hadde jeg levd på det resten av uka.
Gjest Skrevet 5. november 2012 #8 Skrevet 5. november 2012 Jeg hadde blitt kjemperød og sagt tusen takk. Så hadde jeg levd på den kommentaren den neste måneden Neste måneden? Hva med hele det neste året?
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2012 #9 Skrevet 5. november 2012 Forvirret, men forhåpentligvis ikke tenkt stort mer over det.
Ariele Skrevet 5. november 2012 #10 Skrevet 5. november 2012 Hadde vært veldig hyggelig, og litt spesielt fordi han ikke gjorde noe mer ut av det. Husker jeg stod på bussholdeplassen en gang, tidlig på morgenen. Vet ikke om mannen som stod der hadde stått der før jeg kom, eller om han kom etter meg. Iallefall etter et par min så kommer han bort til meg, og sier "du har de vakreste øynene jeg noen gang har sett". Så gikk han, og jeg så han aldri igjen. Hyggelig fordi jeg trengte det veldig sårt, kanskje det var det han så? Jeg syns det var ekstra hyggelig fordi mannen ikke var slesk, eller prøvde seg på meg. Bare et koselig kompliment, og så var han borte.
Gjest Petita Skrevet 5. november 2012 #11 Skrevet 5. november 2012 Vel, om slike menn i det hele tatt eksisterte... Hadde tatt det med stor glede og levd på det resten av livet! Er ikke noe man glemmer, akkurat!
AnonymBruker Skrevet 5. november 2012 #12 Skrevet 5. november 2012 Jeg hadde blitt glad og hadde nok tenk på det og smilt for meg selv. En veldig fin gest Hadde det bare fantes slike gutter, det gjør det sikkert, men får aldri slike komplimenter fra fremmede - de ekle komplimentene på byen teller ikke! Anonym poster: cab3d725beaf49a73ec57b67376f97ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå