Gjest gjest Skrevet 4. november 2012 #1 Skrevet 4. november 2012 Hvor lang tid tok det før dere endret det da dere ble i forhold? Jeg har ikke lyst til å sette det enda, vi har vært sammen i snart 1 mnd, jeg vil gjerne det skal vare litt lenger først. Han sier han vil så gjerne vise alle at vi er kjærester, men det kan vi da selv om vi ikke flasher det på face?
Gjest Silvermist Skrevet 4. november 2012 #2 Skrevet 4. november 2012 Vi har vært sammen i over 5 år, og har ingen status på FB. En forholdsstatus på FB betyr ingenting for meg, og jeg synes heller ikke det har noe der å gjøre. Mitt liv er ikke Se & Hør der alle kan lese om hvem som er sammen og hvem som gjør det slutt. De som har en grunn til å vite om mitt kjærlighetsliv vet det alt, andre har ingenting med det å gjøre. 3
Screamsilence24 Skrevet 5. november 2012 #3 Skrevet 5. november 2012 "Ja, for man er ikke sammen om det ikke står på face".... Ville lagt det til samme dagen jeg, hehe Akurat som jeg endre sivilstatus fra forlovet til gift dagen etterpå 2
Gjest loren Skrevet 5. november 2012 #4 Skrevet 5. november 2012 Jeg har vært sammen med min ca like lenge, og har ingen intensjon om å putte det på face enda. De jeg omgås til daglig vet det, men jeg har ikke noe behov for å flashe det mer, jeg hverken aner, eller bryr meg om, sivilstatusen til de fleste jeg gikk på vgs med for ti år siden eller jobbet med for fem år siden... 2
Gjest Bobler Skrevet 5. november 2012 #5 Skrevet 5. november 2012 Fikk facebook etter vi ble sammen, men vi hadde vel vært sammen i 2år før det havna på facebook. Hadde egentlig ikke brydd meg hvis det ikke sto noe der, vi er jo kjærester uansett om det står på facebook eller ikke.. 1
Nautika Skrevet 5. november 2012 #6 Skrevet 5. november 2012 Jeg tror det gikk 6 uker fra vi ble sammen til vi satte det på facebook. Ville at familie og nære venner skulle vite det før de så det på face.
missdior Skrevet 5. november 2012 #8 Skrevet 5. november 2012 vi var sammen i flere mnd før vi satte det som status på facebook, men det er den dagen vi la det ut vi regner som dagen vi "offisielt ble sammen"
AnonymBruker Skrevet 5. november 2012 #9 Skrevet 5. november 2012 Jeg er også i et nytt forhold, men har ikke noe behov for å offentliggjøre det på facebook - tenker også at vi ikke trenger det selv om det forhåpentligvis blir et langvarig forhold. Min facebook-konto er ikke Se&Hør for mer eller mindre perifere bekjente... men dersom kjæresten gjerne vil vi skal endre statusen, gjør jeg det nok for hans skyld. Vet ikke hvor viktig det er for en nesten 40 år gammel mann Forholdet er som det er uansett, og ikke hemmelig for familie og venner. Anonym poster: aab0d40664fc0113af65d206cdfae6fb
Gjest snoopy_93 Skrevet 5. november 2012 #10 Skrevet 5. november 2012 Kjæresten og jeg har vært sammen i 4år og har forholdsstatus på facebook, men ei (Jeg mener er pågående) venninne av han hadde ikke fått det med seg og ble sur på meg.
Gjest gauda Skrevet 5. november 2012 #11 Skrevet 5. november 2012 beklager,. men vær så snill og slutt å tenk så hersens mye på facebook og at alt skal oppdateres hele tida!folk bryr seg faktisk ikke så mye om statusen din selvom man kanskje tror det selv
Harlequin Skrevet 5. november 2012 #12 Skrevet 5. november 2012 Hvis en oppdaterer statusen på face, føler jeg det bør være rimelig bombesikkert. Alle kan se det, og ikke minst, alle ser det hvis noe skulle skjære seg - plutselig bretter en seg ut som en åpen bok som alle kan diskutere og spekulere i. Ville kanskje ventet litt, det er jo en tid for alt 1
HHH Skrevet 5. november 2012 #13 Skrevet 5. november 2012 Synes det er en hyggelig måte å si man er sammen på "papiret" og vise det til omverdenen.
Bernardette Skrevet 5. november 2012 #14 Skrevet 5. november 2012 Kunne ikke falt meg inn å dele slikt. 1
Gjest Keikolina Skrevet 5. november 2012 #15 Skrevet 5. november 2012 Jeg ble sammen med samboeren min før facebook sin tid, tenk det dere, det er mange år siden det, da bærte vi vannet ifra bekken og gikk på utedo.
Gjest Summers Skrevet 5. november 2012 #16 Skrevet 5. november 2012 (endret) slettet Endret 5. november 2012 av Summers
Midnanne Skrevet 5. november 2012 #17 Skrevet 5. november 2012 Tror det gikk en måned eller to før jeg og eksen gjorde det offisielt på facebook. Synes det var koselig å gjøre det offisielt også på nettet
Gjest Stronger Skrevet 5. november 2012 #18 Skrevet 5. november 2012 Vi har vært sammen i over 5 år, og har ingen status på FB. En forholdsstatus på FB betyr ingenting for meg, og jeg synes heller ikke det har noe der å gjøre. Mitt liv er ikke Se & Hør der alle kan lese om hvem som er sammen og hvem som gjør det slutt. De som har en grunn til å vite om mitt kjærlighetsliv vet det alt, andre har ingenting med det å gjøre. De som ikke har noe med om du er singel eller gift trenger du ikke ha på facebook i det hele tatt? Facebook blir ikke som se & hør med mindre man legger til og godtar alle og enhver. Jeg har ingenting i mot å at mine facebookvenner ser at jeg er i et forhold, hadde jeg hatt det tror jeg heller jeg måtte revirdert hvem mine facebook"venner" var.
femme_pilot Skrevet 5. november 2012 #19 Skrevet 5. november 2012 Livet var så mye enklere før facebook 1
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2012 #20 Skrevet 5. november 2012 Facebook ja merkelig saker, stedet noen sier at de ikke trenger å ha forholdsstatusen sin der, samtidig som de som ikke vil ha statusene sin der er og forblir ugifte eller chatter med andre personer og flørter lit, hmmmm merkelig det der ja merkelig Det er bare til å si det : facebook er kommet for å bli, enten man liker det eller ikke, et "liker" betyr en flørt har jeg hørt, folk sier neida facebook er ikke viktig det er bare for fjortiser det! yeah right, hadde ikke kjæresten min ville hatt meg som i et forhold der så hadde jeg begynt å lurt det må jeg si.synd å si det men facebook er veldig populært enda, alt blir lagt merke til og folk er mye mer nysgjerrig en man tror.facebook er ikke viktig sa du ? dessverre, men få vil innrømme det :-) facebook er kanskje litt fjortis og det vil jo man ikke bli sett på som, men er det viktig i folks liv ? ja så absolutt, folk poster og skriver og oppdaterer som det var deres livs verk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå