AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #1 Skrevet 4. november 2012 Dette gjelder altså ikke meg - jeg får masse likes. Men enkelte som laster opp FINE profilbilder av seg selv, får ingen eller svært få likes. Har en jente i klassen som er veeeldig skoleflink, sosial og rett og slett vakker. Profilbildene hennes har svært få likes og kommentarer. Synes det er litt rart, for hun har jo mange venner, og er veldig trivelig. (i alle fall mot meg). Det er eneste jeg og noen få andre som pleier å like bildene hennes. Synes nesten litt synd på henne når hun legger ut bilder.. Tror dere det er sjalusi inn i bildet? Anonym poster: 796c5cb06a8db9674fb8802813f0db90
Gjest nysgjerrigp Skrevet 4. november 2012 #2 Skrevet 4. november 2012 hun er sikkert stygg. gaaad hater folk som tror de er så perfekte derfor gidder jeg ikke like eller kommentere bildene deres. De blir fort inndbildske syns jeg
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #3 Skrevet 4. november 2012 Kan jo være at ikke så mange er inne på facebooksiden hennes da. Aldri hørt om noen som oppfører seg som venner i virkeligheten og i stedet for å baksnakke velger å ikke like profilbildet hennes. Anonym poster: cd7914ac2c22fc6e792552cff545c520
Rubies_ Skrevet 4. november 2012 #4 Skrevet 4. november 2012 (endret) 1. Facebook representerer ikke virkeligheten. At man får få likes på Facebook betyr ikke at det er få personer som syns du er vakker, pen eller høflig. 2. Ikke alle trykker på "like"-knappen når de ser bilder de syns er fine. 3. Utseende er subjektivt. Kanskje syns ikke andre at hun er så slående vakker som du syns. 4. Kanskje du har horet deg til å få masse likes, med å like andre sine bilder og statuser, noe hun kanskje ikke har gjort. Endret 4. november 2012 av Rubies_ 9
Gjest Cuntzilla Skrevet 4. november 2012 #5 Skrevet 4. november 2012 (endret) Det er jo mulig at noen er sånn, samtidig er det jo litt merkelig at hun ikke har noen som helst "ordentlige" venner på vennelista si? Gode venner, folk med normal selvtillit og menn tenker da ikke at de skal kjøre ignoreringsaksjon fordi noen er for pene. Hos meg er det ikke sånn, de vakreste jeg kjenner får massevis av plusser. De og de vakre venninnene deres legger ut hundretusen bilder som de tar av hverandre på vorspiel og skriver "pena" og hjerter under hverandres. Og ikke minst så får de masse plusser fra mannfolk. Jeg er ikke den som plusser ofte på profilbilder, men de gangene jeg gjør det er det gjerne fordi en person jeg liker har skiftet bilde. Har ikke noe med utseende å gjøre, eller om bildet er spesielt bra engang. Endret 4. november 2012 av Cuntzilla
Neket Skrevet 4. november 2012 #6 Skrevet 4. november 2012 Guttene er vel redd for å trykke liker, fordi kjærestene deres blir sjalu 1
Gjest mann/gutt Skrevet 4. november 2012 #7 Skrevet 4. november 2012 Synes det er patetisk at folk legger ut bilder bare for å få likes, sånn at de føler seg bedre. Skikkelig turn off spør du meg, blir litt som å si "Hei, jeg får for lite oppmerksomhet, og legger derfor ut bilder sånn at jeg føler meg pen og fin, selv om det bare er Facebook." :S
Gjest Petita Skrevet 4. november 2012 #8 Skrevet 4. november 2012 Synes det er patetisk at folk legger ut bilder bare for å få likes, sånn at de føler seg bedre. Skikkelig turn off spør du meg, blir litt som å si "Hei, jeg får for lite oppmerksomhet, og legger derfor ut bilder sånn at jeg føler meg pen og fin, selv om det bare er Facebook." :S Er jo ikke patetisk da, ALLE hadde blitt glad for likes på facebook! Tør du med hånden på hjertet si at hvis du la et bilde du er fornøyd med, og får 50 likes og fine kommentarer innen kort tid, blir du ikke glad da? JO, det blir du. Stop lying to yourself. Btw, er ikke alle som teller dager til de kan legge ut et nytt profilbilde bare for å få "oppmerksomhet" 2
Miss Lucky Skrevet 4. november 2012 #9 Skrevet 4. november 2012 Guttene er vel redd for å trykke liker, fordi kjærestene deres blir sjalu Kan nok noen ganger stemme ja. Jeg får flere "fint bilde, turde ikke skrive på veggen i tilfelle typen din blir sur" på chatten fremfor at de kommenterer/liker bildet på veggen min. 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #10 Skrevet 4. november 2012 Trur det ligger noe i det. Får sjelden likes på mine bilder, er veldig pen. Samme gjelder søstra mi som er minst like pen. Ser andre får over 30 likes på et bilde, som ikke er fullt som pen. Har nok mange sjalue venner, trist å inndrømme det. Får sjelden eller aldri komlimenter fra jenter, men forstår jo grunnen, så sånn sett er det greit. Bruker å tenke hvis jeg kjøper noe nytt, tar det på jobb/skole og ingen kommenterer, da er det fint. Anonym poster: 4f11350297e99a3615acab0ed87f8392 1
Gjest Wanderlust Skrevet 4. november 2012 #11 Skrevet 4. november 2012 Opplever heller at jenter som plutselig har et overraskende pent bilde får mange likes. Typ "Oi, shit! Endelig fikk du fiksa deg litt!". Neida (Joda). 1
Adele Skrevet 4. november 2012 #12 Skrevet 4. november 2012 1. Facebook representerer ikke virkeligheten. At man får få likes på Facebook betyr ikke at det er få personer som syns du er vakker, pen eller høflig. 2. Ikke alle trykker på "like"-knappen når de ser bilder de syns er fine. 3. Utseende er subjektivt. Kanskje syns ikke andre at hun er så slående vakker som du syns. 4. Kanskje du har horet deg til å få masse likes, med å like andre sine bilder og statuser, noe hun kanskje ikke har gjort. Amen to that!
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. november 2012 #13 Skrevet 4. november 2012 TS må vera under 18 år....
AnonymBruker Skrevet 5. november 2012 #14 Skrevet 5. november 2012 jeg liker etter hvor mye de ser ut som sitt "beste jeg". om de er pene eller ikke i utgangspunktet har ingen ting å bety. hva jeg synes er pent er skjeldent hva andre synes er pent likevel siden jeg ikke kan fordra sminke. når jeg legger ut bilder av meg selv er det de hvor jeg føler meg lykkelig jeg ønsker å bli likt på. når jeg legger ut profilbilde med sminke vet jeg at andre synes jeg er penere, men siden jeg er uenig bryr det meg midt i ræva hvor mange liker et slikt bilde får... å så liker jeg kun profilbilder hvor man ser personen tydelig, "svømme med delfiner"bilder uten å se ansiktet er uinterresant. på vegger er det derimot stas! Anonym poster: 626d26f9a25eba49b3feae57d365bda3
Djungelvrål Skrevet 5. november 2012 #15 Skrevet 5. november 2012 Hat lagt merke til at middelmådige og mindre pene jenter får flere likes og kommentarer enn de pene ja... 1
Gjest Petita Skrevet 5. november 2012 #16 Skrevet 5. november 2012 (endret) Hat lagt merke til at middelmådige og mindre pene jenter får flere likes og kommentarer enn de pene ja... Er ikke alltid det har noe med utseende å gjøre da, ei pen jente som alltid bitcher rundt, er negativ og rakker ned på andre blir vel ikke den første folk får lyst å skrive noe pent til, men derimot ei jente som alltid er omgjengelig og positiv, snakker med alle og gir mye av seg selv, ja, hun får nok mye mer likes og fine kommentarer. (<- That's fact) Men er enig i den at det noen ganger kan være sjalusi i bildet, men tviler på at alle de 100 likesa(et eksempel, ikke meg!!) er trykket av ren og skjær sjalusi. ^^ Endret 5. november 2012 av Petita 1
Hoppetaujenta Skrevet 5. november 2012 #17 Skrevet 5. november 2012 Ting hadde gått litt fremover i riktig retning hvis mennesker var like opptatt av kvaliteten på det de skrev på nett, fremfor å stadig oppdatere sine "vakre reklameskilt for sin egen person", for å få mest mulig likes hele tiden.
Jade Skrevet 6. november 2012 #18 Skrevet 6. november 2012 (endret) Er det meningen at vi skal trykke Like på profilbilder hvis de er pene, og ikke trykke Like hvis de er stygge (jammen bra der ikke finnes en dislike-knapp, i så fall!)??? Da har jeg misforstått helt! Jeg får gjerne et par likes når jeg bytter profilbilde, men jeg har over 200 venner. Betyr det da at det er synd på meg? Eller betyr det at jeg har 198 sjalu venner? Facebook er ikke "real life". Vennskap, popularitet og skjønnhet måles ikke på antall likes og kommentarer! Jeg har gode venner som jeg er glad i, og kunne aldri funnet på å betvile vennskapet til disse basert på en manglende Like, eller at vedkommende ikke har svart på en melding innen en halvtime. Endret 6. november 2012 av Jade 3
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2012 #19 Skrevet 6. november 2012 Det jeg synes er rarest her er at ts bryr seg så mye om dette.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2012 #20 Skrevet 6. november 2012 Haha, noen er redde for å like og kommentere andre sine bilder ja. Nå bytter ikke jeg profilbilde ofte (maks fem ganger siden tidenes morgen). Men sist fikk jeg tilbakemeldinger fra gutter jeg kjenner på sms (???) om at jeg var fin på det nye bildet mitt. Uten at de likte bildet på facebook. Fikk såklart likes fra folk på face også, men jaaa.... og dette er gutter som liker folk sine bilder i hytt og pine. Gutter er rare; på grensen til idioter. Anonym poster: 94b4f4108ea732eeffca4ff0377fca54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå